fredag 28. august 2015

Hilsen til konfirmant

Jeg ønsker til lykke og håper du får innholdsrike og svært gode ungdomsår. Husk - trenger du støtte og hjelp på din vei, er jeg alltid her og vil hjelpe deg. Til deg, vår kjære konfirmant som er så flott og verdensvant. Du takler både stort og smått. Vi håper livet ditt blir flott.


Hilsen til konfirmant

Skal du i konfirmasjon, men er usikker på hvilken tekst som kan passe på et konfirmasjonskort? Fortvil ikke, vi kan hjelpe deg. På denne siden har vi samlet tekster og sitater som passer godt til en konfirmant.


De aller fleste ordene jeg har samlet her er hentet fra andre blogger. Der jeg vet hvem som er opphavet til dem har jeg tilføyd dette. Tror ikke det skulle være noen problemer med å bruke disse i private former, men håper likevel på tilbakemelding hvis noen av dem skulle være opphavsbeskyttet. Sitater til bruk ved konfirmasjon. Nyttig for deg som skal holde tale eller skrive en fin hilsen til konfirmanten.


Hilsen til konfirmant

Jeg har ikke noen å komme me men jeg må bare si at jeg har selv konfirmant om noen få uker. Til nå har jeg bare tenkt på alt det praktiske rundt konfirmasjonen, helt til jeg leste diktene til AB her. Denne her fikk det hele til å gå opp for meg, og det kom en tåre, det må jeg innrømme.


Kort til konfirmanten - hva skriver man? Dette innlegget ble skrevet i Hverdagen og alt det andre og merket blogg, bordkort, dikt til konfirmanten, gaveesker, komfirmant høst, konfirmant tekst, konfirmant vår, konfirmasjon, konfirmasjonskort, konfirmasjonstekst, ord til komfirmanten, tekst konfirmant , tekst til konfirmanten, woweffekt av lindaslilleverden. Bokmerk permalenken. Hold ut, og lykke til.


Ta denne dagen for hva den er, en slags feiring av at det fremdeles er tre til ti år før du virkelig kan kalle deg voksen. Alvoret kommer ikke i morgen, ikke neste uke, ikke neste år. Men forhåpentlig har du fått ferten av det i dag, dette kronglete og vakre voksenlivet.


Det er ikke så ille som mange vil ha det til. Hipp hurra for søte deg, her kommer en liten hilsen fra meg, konfirmasjonsdagen må nytes i sus og dus. Vi har jo fulgt dig siden du var helt lille, men alligevel er det svært at forstå, at du er blevet så stor (beklager hvis jeg lyder som din mor ;-) Tak, fordi vi måtte komme i dag. Tale fra fadder - onkel - tante - gudmor - gudfar Dette er en tale fra de som har stått konfirmanten nær i oppveksten. Denne konfirmasjonstalen har en annen vinkling enn det foreldrene har som syn på barnet sitt.


Hilsen til konfirmant

Konfirmasjonsdikt, konfirmasjonskort, konfirmasjonsbilder, konfirmasjonsfest, konfirmasjonstips. Jeg laget dette konfirmasjonskortet til demoen jeg holdt på Scraporama-messa denne helga. Kortet er laget av to fyrstikkesker som er dekorert og limt sammen. The two boxes are glued together.


Tekster og dikt til spesielle anledninger. Håper denne store dagen og fremtiden blir fylt med solskinn og glede. Du finner en rekke takkekort konfirmasjon mal å velge blant.


Hilsen til konfirmant

Velg takkekort konfirmasjon lage selv for å få kortene personlige. Du kan gjerne få med konfirmanten til å lage takkekort konfirmasjon. På den måten kan han eller hun være med på å lage en personlig hilsen til alle som gir gaver på konfirmasjonsdagen. Begynn med et sitat, dikt eller en morsom opplevelse eller egenskap ved dagens æresgjest som du kan bygge talen videre på, framfor kjære konfirmant , i dag er det en stor dag.


Skal i konfirmasjon snart, er ikke så veldig nær (dvs nær i slekt, men ikke supernært forhold). Jeg er ikke flink med ord og slikt, men kort må man jo ha, noen forslag til hva man kan skrive? Jeg har ikke skrevet denne type kort før heller, så vet ikke hva som er va.


Gode eller fine formuleringer? Bruker du Festbudstikka til eventyrtalen, vil konfirmantene få et minne for livet! Sang i stedet for tale. I mange melodier kan du få puttet inn alt du ønsker å si til konfirmanten, og kvier du deg veldig til å holde tale, vil en sang være et meget godt alternativ.


Vi har god erfaring med sanger til konfirmasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg