mandag 18. juli 2016

Gravidblogg

Frøken overtid er fortsatt gravi jada, og ikke uventet heller. Min mor gikk over uker, og selv om jeg har hatt en hel del plager oppgjennommer jeg fortsatt glad for at han ikke har kommet for tidlig. Gravidblogg ar och mammabloggar samlade på ett ställe. Alla som är intresserade av att läsa om graviditet och om att vara förälder till unga barn får här sitt lystmäte.


Gravidblogg

Det å gå gravid er spennende, og i ni fantastiske månedene dreier alt seg om den lille kroppen som vokser i magen. Vi sprenges nesten av lyst til å fortelle om opplevelser og forventninger, og dette er nok noe av grunnen til at mange velger å skrive gravidblogg i denne perioden. Jag läser på gravidblogg ar om hur blivande mammor njuter och stolt visar upp sina magar.


Jag känner inte igen mig alls. Förutom att graviditeten inte varit problemfri upplever jag att min personlighet gör att jag inte uppfattar detta tillstånd på det normativt underbara sättet som jag läser och hör om. Puh, da var fødebagen endelig klar!


Gravidblogg

Jeg hadde faktisk trodd at jeg skulle klare å begrense meg litt, men eeeeh, nei. De dyker upp som svampar och rätt som det är hittar man ett guldkorn. Starta en gravidblogg ! Självklart tycker vi att det är en bra idé att dokumentera graviditeten i en blogg! Här kan du starta din egen blogg! Vill du läsa förlossningsberättelser?


Fanen Barselrevolusjonen står midt på Youngstorget torsdag kl btw #128578; Dette er universelt – for oss alle i samfunnet, fra de svakeste til de sterkeste, for alle barn, kvinner, vi som jobber i helsevesenet, og ja, definitivt og menn. Flere fedre tar ut fedrekvoten. Andelen fedre som tok ut fedrekvote eller mer av foreldrepengeperioden, økte dermed med 10. På Gravid hittar du kontrollerad fakta om graviditeten och du kan även följa din graviditet i våra videofilmer där vår barnmorska berättar om fostrets utveckling och förändringarna i din kropp när du är gravid. Medieprofilen Cissi Wallin, 2 väntar sitt första barn i början av mars nästa år.


Gravidblogg

Nu kan du följa hennes graviditet i Cissis gravidblogg här på mama. Det känns skitkul på alla sätt, säger Cissi Wallin. Välkommen till Gravid vecka för vecka!


I denna serie följer vi olika kvinnor genom hela deras graviditet. Vi är med på ultralju mvc-besök, prat om mens, mi. Er det noen som kan annbefale en bra gravidblogg ? Jeg gidder ikke rosablogger, eller blogger av helt unge mødre. Noen av dere som har en blogg der dere skriver om graviditeten?


Gravidblogg

Eller kommer til å skrive om den? Sveriges största sajt för mamas, med allt du behöver veta om graviditet, förlossning och allt som gör ditt mamaliv enklare – just nu! Här får du även de senaste mamasnackisarna, bästa mamashoppingen, hetaste mamadebatterna och populäraste mamabloggarna.


Jag är så less på att raka mig, vaxa mig och epilera mig. Det tar så mycket tid och är så tråkigt. Hatar ju att ha hår på kroppen men hatar också att ta bort håret hela tiden.


God kväll vännen, Hoppas er dag varit fin! Här var ju planen dejtkväll som vi brukar köra varje lillördag men mannen hade kvällsmöte så jag har en myskväll själv, inget mig emot då jag njuter av egentid ibland #128578; Ätit halloumitacos, tittat på mina program och ska snart krypa ner i sängen med en ansiktsmask, en kopp te och se ett avsnitt av husdrömmar. Elsa Billgren är programledare, bloggare och vintageälskare.


Hon bor med sin man Pontus de Wolfe, son Lynn Bo Hansel och katt på Södermalm i Stockholm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg