fredag 15. juli 2016

Prinsesseslott kake

Prinsesseslott kake

Prinsessekjole, krone, slott - Se våre prinsesseprodukter - Kjøp her! Sprell har et fantastisk utvalg av leker og barneromsinteriør. Spar fra , , helt opptil Finn Beste Pris På Alle Dine Nå! Dette er en side for de kake - og bakeinteresserte. Her legger jeg ut bilder, oppskrifter og fremgangsmåter på det jeg måtte lage av kaker , desserter, kakepynt og annet bakverk.


Prinsesseslott kake

Legger også ut litt trinn-for-trinn-beskrivelser. Dekk toppen og sidene av kaken med smørkremen. Ta hvert av de fire rullekaketårnene, dekk de med smørkrem, før du setter dem fast i hvert sitt hjørne av kaken.


Pynt med Non Stop, strøssel, hjerter og blonder. Oppskrifter kake Barnekaker Cupcakes Blomster Bakst how to Dåpskaker homemade Bryllupskake Bursdagskake mann Cupcakes. Bursdagskake gutt Bursdagskake jente muffins bilder inspirasjon oppskrift Bursdagskaker dame Halloween Hjerte Kakekrigen demo fest planlegging Konfirmasjonskaker Restekaker cakepops howto kurs mat meg pynt rosa.


Det er faktisk hennes favorittkake. Jeg er egentlig ingen kaffedrikker, men den kremete smaken av nykvernet kaffe blandet med valnøtter og fløyelsmyk smørkrem, er rett og slett for innbydende til å motstå! La oss presentere sengen som må være tidenes drømmeseng for enhver jente! Vi er så stolte over og kunne tilby denne vakre skatten av et møbel.


Skal prøve å lage prinsesseslott kake til jentungens selskap på søndag. Tenkte å lage en langpannekake og dekorere med rosa smørkrem. Noen som har en god oppskrift på lager?


Har vært inne på Freias sider hvor det var oppskrift på en sånn kake , men ville høre her om noen har gode forslag? Etter bursdagsbarnets ønske ble det en prinsesseslott-kake , og hun fulgte med under dekoreringen. Hver del ble dekket med marsipan. Avkjøl på rist om mulig. Når alle delene var avkjølt laget jeg en halv oppskrift med kremost som jeg smurte mellom hvert lag for at de skulle limes sammen (se bilde under).


Cakepops er noe av det hotteste og morsomste innen baking for tiden! Kort fortalt er det kjærlighet på pinne- kake pyntet etter din egen fantasi. Jeg har bakt og samlet kakeoppskrifter hele livet. Her på Det søte liv viser jeg deg samlingen min med bakst og deilige kaker i alle slags varianter, lekker konfekt og nydelige desserter.


Denne oppskriften gir ca. Alt er testet ut, bakt og smakt av meg. Alle oppskriftene er garantert gode og enkle å få til. Da vil nok denne kaken være en sikker vinner til bursdagsfeiringen.


For å lage et prinsesseslott til bursdagsbarnet lager du sjokoladekake langpanne også er er faktisk iskjeks som er brukt til tårn, smart ikke sant? Hemmeligheten” ved å lage en slik kake er å lage tårnene en stund i forveien, disse “gjør” hele kaka ! Jeg har kjevlet marsipan flat, deretter kuttet til en firkant som jeg har rullet rundt en boks dekket med plastfolie. Festes sammen ved å overlappe litt og lime marsipanen sammen med litt vann. Marker på den firkantede kaken hvor du ønsker at den andre kaken skal stå.


Plasser sugerør i den nederste kaken som et fundament for den øverste. Dytt sugerørene ned i kaken og klipp av i samme høyde som kaken har. Mikkes klubbhus kake kr 80-Prinsesser kr 800. Først må jeg si: wow for en kake ! Tror ikke det er mange som får oppleve å ha en slik vakker kake som denne :) Gøy med noen litt lokale bloggere ja :) Og Sagesund vet jeg jo godt hvor er, det er vakkert der!


Nå gleder jeg meg til å kikke rundt her inne hos deg. Til dagens 1-årsbursdagselskap for fine Linde, skulle vi ha med sjokoladekake. Valget falt naturlig nok på rosa prinsesseslott ! Jeg har laget slikt slott et par ganger tidligere også, og alltid med inspirasjon fra Freia.


Prinsesseslott kake

Første gangen lagde jeg rullekaker til hjørner, som Freia har på sin kake. Har akkurat laget en prinsesseslott kake som skal spises på en prinsessefest i morgen. Kaken er kledd med smørkrem. Hvordan bør den oppbevares til i morgen?


Kan den stå i kjøleskapet uten å tildekke den? Hvis jeg har plast over, griser man jo bare til smørkremen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg