fredag 29. juli 2016

Apocillin 660 mg

Ved svært alvorlige infeksjoner skal parenteral behandling gis. Les nøye gjennom dette pakningsvedlegget før du begynner å bruke dette legemidlet. Apocillin 6mg filmdrasjerte tabletter 40stk.


Statens legemiddelverk skal sikre at alle legemidler som blir brukt i Norge har god kvalitet, er trygge å bruke og har ønsket virkning. Etter at folk dør, kastes f eks masse medisiner som skulle vært tatt, men som er glemt. Penicilling - virketid? Antibiotika og smertestillende? Har ftt streng beskjed om ta hele kuren.


Biola og salter har det vrt lite av. Jeg fikk da følgende bivirkninger:-Sterke, nesten spasmelignende skjelvinger på hendene. Redusert styrke i muskler. Dårlig konsentrasjon.


Apocillin 660 mg

Svigermor sa at hun kunne ta paracet sammen med endel av tablettene. Leste nå da derfor på felleskatalogen og står at andre antibakterielle legemidler kan redusere effekten av penicilliner. Ibux er jo betennelsesdempende.


Så er det kanskje fryktelig dumt og ta ibux ved siden a. Se Felleskatalogen for dosering til barn. Jeg brukte apocillin 6mg , i mitt siste svangerskap. Tannlegen, legen min og apoteket sa at det var trygt å bruke det selv om man er gravid.


Fikk apocillin 660mg (tror det skrives sånn). Ligger stort sett her i senga hele dagen og har det ikke spes godt, og kjedelig er det i tillegg. Skal prøve å drikke litt mer enn jeg gjør, er så vondt å svelge.


Har vrt tvunget til ta livet med ro grunnet lungebetennelse. Oppfølging ved fastlege. Jeg lurer på om det er vanlig å bli sykt trøtt av apocillin ? Jeg er trøtt HELE tiden og jeg får ikke med meg no. Jeg har nå vært hjemme noen dager. Kontakt lege eller apotek dersom du opplever bivirkninger inkludert mulige bivirkninger som ikke er nevnt.


Ikke så bredspektra som andre antibiotikaer men trygg å ta for gravide. Du blir nok friskere allerede i løpet av et par dager, men du må ta hele kuren uansett. Jess, tredje gangen i år. Ved meget alvorlige infeksjoner skal parenteral terapi gis.


Ved alvorlige infeksjoner kan høyere doser være nødvendig både til barn og voksne. Og vil ikke barnet ta medisisnen, så må det ta medisinen. Og ja, jeg har en sønn som har fått mange kurer, og ja, han spyr innimellom av det, men heller noen brekninger enn resistensutvikling pga tynnhuda foreldre.


Det er nå min mening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg