mandag 6. mars 2017

Dikt til 30 årsdag

Finn laveste nettpris her. Nedenfor har jeg samlet noen gode tekster til fødselsdagen: Dikt , Gratulasjon, Sitater og Visdomsord og Vintage Bilder. I -åra begynner vi å bekymre oss for det.


Her får du mange gode tips til hva du skrive på kortet til en som fyller år. Dersom du skal holde en tale til jubilanten, kan det også være at du kan finne noen gode tips til formuleringer her. Artikler fra forsiden. Du vet en person er spesiell når vedkommende kan få deg til å smile uansett hvilket humør du er i. Du møter tusenvis av mennesker gjennom livet som du ikke føler at du har noe som helst til felles med.


Så møter du den ene spesielle personen, og livet ditt er endret på et blunk. Dikt , Hilsener og Morsomme Tekster Til Jublianten Det finnes vel ikke noe bedre vei å feire en som fyller med å starte med et bra dikt , hilsen eller en fin tekst! Under er forslag til tekst for bursdagskort både morsomme, alvorlige og seriøse.


Dikt til 30 årsdag

Trenger du et godt sitat? Mannen min hadde laget et dikt til min 40- årsdag som såret meg uendelig mye. Han sier selv at det var et mislykket forsøk på å være morsom. Det verste var jo at begge våre familier var til stede da diktet ble lest opp.


Heldigvis har vi så små barn at de ikke fikk det med seg. Første verset var kj. Innlegg om Dikt om å bli over år skrevet av esalen.


Det er et dikt som når jeg ser det igjen fire år etterpå, er helt riktig skrevet. Nok eit lys skal blåsast ut, du blir snart ein vaksen gut, åra har gått i slik ein fart, og vi har vore med deg heilt frå start. Til deg fordi du er både tøff og grei. Siden vi er omtrent like gamle trenger vi ikke snakke mer om alder.


Gode venner husker bursdagen din, men glemmer alderen. Gratulerer med nok et spenstig tall i samlingen din. Nå er det din tur til å feire at det er lenge siden du ble født.


Vinen gjør underverker. Leter du etter en fin gave til åring? Da har du kommet til riktig sted. Her gir vi deg flere smarte gavetips som kan passe både som bursdagsgave eller julegave til åringen. Kanskje dette kan hjelpe deg på vei til å finne den perfekte års gave?


Er du ute i siste liten, og har lite lyst til å stresse rundt i butikker på. Jeg håper at hver gang du ser bort på vår gave til deg, et bilde av et slikt litt ensomtliggende, men varmt og gjestmildt hus, et litografi av Borgny Østensen som heter På sikker grunn, så kan du tenke på at du har skapt magi for minst ett barn på dine år så langt. Er blitt bedt om å holde en tale i en 50- årsdag.


Det kommer til å være både norsktalende og engelsktalende på festen. Har lyst å avslutte med et fint dikt på engelsk som handler om vennskap,familie og om livet. Noen som kan hjelpe meg med et dikt her inne? Har to eldre sønner, hver av dem har et dikt jeg har funnet innrammet over senga, fra mamma til sitt barn (11-åringen vil absolutt ha det på gutterommet, tror de syns det er veldig koselig og godt) Ganske dype, pene dikt.


Nå prøver jeg å lete frem til tredjemann, fo. Gidder ikke å lage ett dikt for deg, men lykke til med å komme ned i buksene hennes! Ikke noe som ett litt cheesy bursdagsdikt noen andre har laget for deg.


Da jeg fylte lagde jeg limericker om både meg selv og mine venner. Her er noen som jeg lagde om meg selv. Men fest må det bli med selveste Chianti, selv om de siste må dra hjem i trillebår. Denne våren skjer det noe spesielt, som selvfølgelig må behandles konfidensielt.


Jeg blir ett år eldre, og føler for å gneldre. Er det noen kreative sjeler der ute? Skal lage invitasjoner til min manns og mitt års lag.


Vi printer tekst på ett kvadratisk kort, uten bakside. Vil ha så lite tekst som mulig, men av info må dette med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg