onsdag 30. november 2016

Bounty kake oppskrift

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Se våre beste oppskrifter på nett. Velkommen til MENY. Si JA til stort utvalg. La våre oppskrifter inspirere deg!


Konsistensmessig er ikke oppskriften god nok.

Smaksmessig leverer den Hva er så problemet? Ved å tilsette smør,ville man fått en brownieskvalitet. Kaken skulle også stekes for lenge,etter min meining. Bounty - kake - Ingrediensereggehviter 2gr.


Eggehvitene piskes stive med melis som tilsettes litt om gangen. Vend i kokosen til slutt. Vi har oppdaget at du blokkerer annonser. Vi i Godt hadde satt stor pris på om du hvitelister oss slik at vi kan finansiere vår journalistikk med reklame og fortsette å være en gratis nyhetskilde.


Hva passer bedre enn å få denne oppskriften på inngangsdagen til helgen?

Lavkarbobounty har lite karbohydrater og inneholder masse fett, som vi lavkarbere faktisk skal ha. Perfekt snacks, med andre ord. Spiste meg kvalm på dem i går, så nå blir det annen helgesnacks på meg. Slik gjør du: Start med å piske eggehvitene stive med melis som tilsettes litt om gangen. Dette trenger du: eggehviter 2gr.


Det aller beste med denne oppskriften er at den dessuten er latterlig enkel og inneholder bare noen få ingredienser. Smelt cocosa i en kjele på svakeste varme. Tilsett sukrin og rør godt. Rør inn kokosmelk og fløten på svak varme til alt er jevnt blandet.


Onsdag aka lillelørdag! Denne er skikkelig enkel å lage og er virkelig noko alle kan få til. Den består av en brownies-lignande sjokoladebunn, bounty fyll og til slutt eit lag sjokolade på toppen. Smør en liten langpanne (24xcm).


Avkjøl kaken og sett den i fryseren i min. KokoskreSmelt smøret i en gryte. Bland inn melis, egg og kokos. Bre kremen over sjokoladebunnen. Glasur: Smelt sjokoladen over vannbad.


Kreative og bakeglade Mari Mushom (17) bak bloggen Cup and Cake elsker å teste ut nye sjokoladekombinasjoner.

Enten ved å lage nye oppskrifter inspirert av sjokolade, eller ved å gjenskape originalene. Den krever litt ekstra ti ettersom kokosmassen først må fryses før den kan deles i biter og dyppes i. Bounty kake oppskrift med kalorier, allergener og pris. Kaka er helt fri for gluten og melk, men husk å bruke en melkefri sjokolade.


Jeg benyttet meg av oppskriften på suksessterte, men byttet ut mandlene med kokos og sjokolade. I tillegg hadde jeg i kakao i kremen. Fullstendig oppskrift og fremgangsmåte følger under.


Oppskrifter på kaker til enhver anledning. Har du laga heimelaga bounty før? Det er superenkelt og krever kun ingredienser! Denne varianten er sukkerfri og ellers veldig allergivennlig for dei som har mange hensyn i kosten.


Bounty for nybegynnere – inneholder kun fire ingredienser #128578; Jeg digger sjokolade kombinert med kokossmak, og da er det jammen herlig at en kan lage hjemmelaget Bounty uten masse avanserte, ukjente ingredienser, teknikker og fremgangsmåter. Her har du en enkel oppskrift på nydelig Bounty som smelter i munnen. Lyktes jeg, ville jeg lage en bakebok. For når jeg hadde lett etter oppskrifter på lavkarbo- kaker , var det sikkert mange andre der ute som hadde gjort det samme. Jeg oppsøkte helsekostbutikker og søkte på nettet etter ingredienser.


Og så gikk jeg i gang. Mannen min, som også er veldig glad i kaker , hadde en drømmeferie det året. I dag ble det hjemmelagde saftige Bounty. Bounty er sjokoladen for de som liker smaken av kokos.


Jeg har en annen og enklere oppskrift av Bounty HER. Dagens deilige oppskrift inneholder hverken sukker, smør, gluten og laktose.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg