onsdag 9. desember 2020

Tøffe hundenavn

Hvis du har hun lurer du kanskje på hvor vanlig navnet dens er. Kjendisene sine valg av hundenavn kan være en en fin måte å få inspirasjon til et morsomt og kult navn til din nye hund. Jo, kjendiser vet jo som regel hva som er kult og trendy. Med andre ord navn som er litt anderledes.


Finn ut hvor populært navnet på hunden din er. Elsker du tøffe hundenavn ? Forsøker du å finne det mest sterke, raske eller skremmende navnet til din nye venn? Så har du kommet til rett sted!


Velkommen til våre fantastiske lister av tøffe hundenavn. Du finner også mange flere kategorier og ideer i den grønne boksen over! Jeg må innrømme at jeg har et seriøst mykt sted for tøffe hunder.


Figo er et fint hundenavn syns jeg. Ellers får du gjøre som søstra mi, gi dyret et ganske uvanlig navn. Jeg skal hente denne lille jenta til helga. Men er så dårlig på dyrenavn. Noen som vil komme med tips?


Båtsmann hette st bernarden i flåklypa. Men, Ole, Knut eller andre menneske navn er kule også. Knut kom og kraup oppi senga til meg. Jeg må skynde meg hjem, jeg og Knut skal på tur.


Er det noen som har noen ide til hundenavn til en stri håret vorsteh hannhund? Er helt tom, har tenkt på: Arak Ranko Kaiser Men klar ikke og bestemme mæ helt. However you like it. En av de største informasjonskilder om hunderaser. Her kan du lese om og sammenlikne over 4hunderaser, se bilder og filmer og dele dine erfaringer.


I tillegg finner du hundenavn , artikler i DogLex, oppdrettere, dyrleger, klubber, hundehotell, kurs og skoler, dyrebutikker og mye mer. Hva blir ditt hundenavn ? Hundene til hundekjørerne fra Iskald. Mange hunder trenger tøffe navn.


Vel, kanskje ikke, akkurat. Men mange hunder ser bra ut med et tøft navn - om det er en vakthund som trenger et gangsta navn for å matche sin brawny eksteriør eller en liten, skummel hund som trenger litt street cred. Nei, alle skal få bli modige, sterke, tøffe og ha positive kallenavn:) Jentene skal selvfølgelig få være Månestråle og andre vakre drømmenavn. Dette skal være positivt og en kjekk opplevelse! Det er ikke alltid like lett å velge navn til hunden.


Her er noen populære hundenavn til valpen (eller kanskje er det en voksen omplasseringshund eller annet?).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg