onsdag 16. november 2016

Pakkis vits

Hvordan bli kvitt en pakkis ? Man kaster en øring foran en kjørende trailer. Dersom du har to pakkiser som står i sement opp til brystet, hva har du da? Hvorfor gråter pakkiser mens de har sex? Jo, da har du kjøpt for lite sement. På grunn av all peppersprayen.


Hva kaller man en låve med 1døde pakkis ? En pakkis gikk opp på toppen av Empire State Building. Antikt jordbruksmuseum. Der så han en mann som satt og drakk øl på kanten av rekkverket.


Nei det vil jeg ikke, men ølen kan jeg godt ta ja, svarte pakkisen. Etter en stund satte pakkisen seg ned sammen med denne mystiske mannen. Zahid Ali forteller vitser fra stand up-scenen i Norge mens Shabana.


Er tiden moden for at pakkis friskmeldes fra skjellsordlisten eller ikke? Jeg kan godt fortelle en vits jeg: Her var det mange folk sa kjerringa å spiste. En somaler, en pakkis og en afghaner hoppet fra en bygning. Hva er likheten mellom en pakkis og et eple?


De ser begge forlokkende ut når de henger i et tre. Denne er kanskje ikke så veldig stygg, men den er helt sann. En kamerat av meg tok faktisk bilde av skiltet. Han sparket til ei flaske som lå i veikanten, og ut av flasken kom det en ånd.


Grunnen til at jeg har laget denne bloggen med prinsipp-vitser er at jeg er ekstremt opptatt av likhet og rettferdighet. Skal det være lov til å fremme hat, forfølgelse og ringeakt av nordiske kvinner og hvite for deres rasetrekk i form av blondinevitser må det være like tillatt å fremme hat, forfølgelse og ringeakt av andre grupper basert på deres egenskaper. Gi meg en god grunn til at du skal få lønnsforhøyelse, spurte sjefen.


Vitser i mange ulike kategorier. Flere tusen vitser. Det er i alle fall lov å fleipe med det. Pakkiser bruker det også om. Det må være de to pakistanske legene som møter hverandre.


Skrevet i AnonymforuSom jeg skal bruke til noen morsomheter p morgendagens julebord. Ang Lee lagde Life of Pi, kunne han filme det aller meste. Be the first to ask a question about Rammer Jammer Yellow Hammer. Slem vits , vis du åpner spoilern godtar du denne eula jeg kan ikke flames eller klages på av eller for noen, tråden omhandler onde vitser og derfor postes denne vitsen.


De aller fleste, både av dem som forteller vitsene, og de som hører dem, vet jo at det bare er tull. Jeg er ikke blond selv, men har til gode å høre noen av mine blonde venner og bekjente betegne blondinevitser som rasisme. At en person forteller en slik vits betyr ikke at vedkommende tror på fullt alvor at blondiner er dumme.


For at blinde og døve også skal få gleden av å hate dem! Vet du hvorfor pakkiser lukter så vondt ? Hvis dette skjer må han umiddelbart ta. Som alle vet er det døds-synd for en Talibaner å se en kvinne naken hvis det ikke er hans kone. Lille Kari-Kari satt og spiste popcorn på kinoen.


Så tok sidemannen hånden under kjolen hennes, men Kari-Kari bare lo, for hun hadde jo ikke noe popcorn der! Merkelig dag i går. Først finner jeg en hatt med småpenger, og så blir jeg forfulgt av en mann med en gitar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg