fredag 17. juli 2015

Elefant gravid

Elefanten går gravid i nesten to år. I løpet av sin levetid får en elefant omkring elefantunger. Etter at en elefant har født, samles hele flokken rundt den nyfødte for å beskytte både mor og barn. Ny forskning kan kanskje avsløre hva som gjør den tykkhudede kjempen i stand til å gjennomføre dette maratonsvangerskapet, som gir hjernen mer tid til å utvikle seg og hjelper kroppen til å vokse seg større.


Elefant gravid

Det finnes tre nålevende arter, hvorav to tilhører samme slekt. Føler jeg har gått gravid i en evighet. Selvom jeg ikke er gravid for øyeblikket. Først var man gravid , så mistet man, så ble man gravid igjen, så mistet man igjen. Hvordan klarer dere å holde ut?


Jeg har bare hatt pp som begge endte galt, men tenker på dere som har gått så mye lengre? En gravid elefant som er funnet død på en palmeoljeplantasje i Indonesia, ble trolig forgiftet av mennesker, ifølge lokale myndigheter. En elefant er gravid i næsten to år. Når en elefant har født, samles hele flokken rundt om den nyfødte for at beskytte både moren og den nyfødte. Synes du gløder og ser så fresh ut, gravid eller ei!


Jeg er gravid i uke 1 og har endelig begynt å bli mindre kvalm. Dermed har jeg kunne trene mer igjen, så for min del vil jeg gjerne se og lese mer om gode øvelser. Kjenner allerede nå at jeg ikke kan trene med de samme vektene som før, innrømmer at det også sitter litt psykisk. Antal: I slutningen af det 20.


I dag estimeres det, at der findes ca. Ny forskning kan måske løfte sløret for, hvad der gør den tykhudede kæmpe i stand til at gennemføre denne maraton-graviditet, som giver hjernen mere tid til at udvikle sig og hjælper kroppen til at vokse sig større. Det däggdjur som har längst dräktighet är elefanter , cirka 6dagar. Också noshörningar har en lång dräktighet, hos spetsnoshörningen cirka 5dagar. Kort dräktighetstid har till exempel husmus och hamster, ungefär respektive dagar.


Elefant gravid

Hundars och katters dräktighet är nästan lika långa, cirka dagar. Rask og trygg leveranse. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Det gjensto mindre enn seks måneder før elefantungen kunne ha blitt født.


En voksen elefant har en snabel på ca. Jeg følte meg som en vakker elefant. De asiatiske noget mindre.


Elefant gravid

Nei, helt ærlig, jeg følte meg helt ok, magen var ikke av de største, så jeg ble aldri enorm. Jeg la på med kg, men ingen skjønte hvor de la seg, det var ikke synlig bortsett fra magen. Hopp til hovedinnhold. BØY OG STREKK: Dyrepasser Andi Fries instruerer Panang i gravid -gym for elefanter.


Drektighet er svangerskap hos pattedyr. Denne tidsperioden kalles drektighetstiden. Er hunden din med valper?


Elefant gravid

Og spekulerer du på hvor lenge den skal gå gravid ? Man sier at det går mellom til dager fra den dagen den ble parret. Det vil altså si omkring uker. Fosteranleggene vokser seg fast på livmoren etter ca. Några elefanter är t.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg