onsdag 21. november 2018

Header til blogg

Til venstre har jeg plassert et juletre, i midten noen flotte og dekorerte pepperkakehus, og helt til høyre som skal forestille mitt lille kontor. Jeg elsker forresten den grå HAY-stolen og skrivebordet som ser ut som hard aluminium (eller hva det kalles). Lyst på header til bloggen ? Eller, det var Ulrik som gjorde jobben.


Jeg lekte meg bare litt foran kameraet før vi skulle hente Severin i barnehagen uviten om at dette faktisk skulle bli en header til bloggen min. Hei, jeg har en blogg , men føler jeg misslykkes med den.

Det er greit nok at jeg ikke skriver så ofte, for skriver innimellom, men det er headeren jeg sliter med. Så jeg lurte på om du kunne gitt meg noen bra tips om hvordan lage en header , og om det er noen bra sider og redigere til headere på :) ? Dere kan finnne bloggen hennes her. Jeg fikk ikke inn så veldig mangen headere, men dette var hvertfall som sagt så ble den kjempefin, så tusentakk til deg ida som lagde denne til meg!


Hjelp til å fått laget en ordentlig stilfull og proff header og design på bloggen. Er det noen her som lager eller vet av noen som lager header til blogger ? Trenger virkelig en ny! Gratis eller mot betaling spiller ingen rolle.

Setter stor pris på alle svar. Jeg har fått meg ny header til bloggen. Var ei på facebook som laget den den for meg. Har tenkt lenge på å få meg en ny header men er ikke god på å lage det.


Hun som lagde headeren for meg gjorde det gratis. Så det var veldig snilt gjort. De som har ønsket header den siste mnd vet jeg ikke har fått svar, og det er kun fordi jeg ikke har rukket eller hatt ork til og lage noen, men nå er jeg tilbake til headerlaging, så vil du ha header send meg en mail.


All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Egmont Publishing AS. Vi vill kunna hjälpa dig att fixa bloggen och vad kan vara viktigare än en snygg blogg header ? De flesta tips funkar lika oavsett vilken bloggportal du använder. Det finns dock ett par tips om hur man skaffar header på Blogg. Lycka till med din header till din blogg ! Header til Linkaz Da var din ferdig, er veldig fornøyd med den selv!


Ellers har min klasse kamerat som heter Sigurd som er ganske flink i redigering osv laget en header til bloggen min. Veldig hyggelig gjort! Jeg liker den kjempe godt og synes headeren passer veldig bra inn på bloggen.

Men vil gjerne høre hva dere synes? Det er jo bare deilig å få byttet litt headere oftere. Da har jeg fått ny header til bloggen igjen - og jeg er utrolig fornøyd med den!


Det var Kristine (Kvdesign) som ordnet headeren til meg, og det er første gang jeg har bestilt header hos henne. Hun er utrolig flink til å lage headere, syntes den ble så fin! På Blogg Bedre vil du får hjelp og råd til hvordan du kan skape en bedre blogg. Du får guider, sjekklister og kurs, hvor alt forklares på en enkel og forståelig måte. Har lagd en ny header til bloggen.


Ble ikke så fornøyd med den forrige på grunn av fargene og skaleringen. Men elsker fargene i den nye headeren! Har også lagt til nytt bilde på siden av bloggen. Nå kan du for bestemme hvilken jeg skal ha til header , for jeg klarer ikke og bestemme meg.


Det enste dere trenger og gjøre er og skrive hvilken dere liker best så ser jeg hva dere har skrevet om de, dere kan selv prøve og lage en viss dere vil. Kan sende dere bildene viss dere trenger de. At man er redd for å si noe feil, tråkke på noens føtter når det ikke gjelder seg selv. Dette er det verste med å ha en blogg alle kan lese. Vi kommer til å kjenne på en usikkerhet som er vanskelig å forholde seg til , når det gjelder sykdom i nærmeste familie.


En header jeg er fornøyd med! Den forrige var grusom ass, haha. Men må jo få lov til å eksperimentere litt ;) Jeg prøvde i evigheter å finne noen bilder av meg som var ålreite og ikke fra fjellet, for jeg har nesten bare fjellbilder som er bra (ikke at det er noe feil med det, men ville vise en annen side av meg selv).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg