torsdag 4. juni 2015

Kanskje gravid

Rask og trygg leveranse. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Mensen har ikke kommet, du har en rar fornemmelse i brystene.


Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering.

Hei, Jeg jobber skift og har en nokså krevende jobb med lange dager og høyt tempo og en del tunge løft innimellom.

Burde jeg unngå å dra på jobb, eller gå på jobb til jeg vet sikkert om jeg er det eller ikke? I yrket mitt jobber man ikke om man er gravid. Du skriver at du kanskje er gravid.


Det er enkelt å få svar på om man er gravid , det er bare å ta en test på urin. To av tre foreldre som synger barna sine i søvn, foretrekker popsanger fremfor vuggeviser.

SVAR: Hei Takk for din henvendelse til ung. Foreldre Uavhengig av familiens inntekt har barn av autoritære foreldre større sjanse for å bli overvektige. Jeg er en ung jente, under atten år.


Han la ikke merket til det før han skulle komme, og trakk penis ut.

Det var litt for sent, så det kom noe inn i meg også, ikke bare utenfor. For et par uker siden hadde jeg og kjæresten min et uhell. Jeg lurer på hvor stor sjanse det er f. Om du nå får menstruasjon bør du starte med prevensjon igjen til Folkehelseinstituttets anbefalinger tilsier at du kan bli gravid etter reisen.


Vet at barn kan bli hjerneskadde dersom moren drikker under svangerskapet. Gjelder dette helt i starten ogsa? Hadde sex uten prevansjon for en stund siden.


Na venter jeg pa mensen, som skulle ha kommet for to uker siden. Har drukket en del den siste tiden (ikke etter at mensen ikke kom) Kan dette. Ja, så sitter jeg her igjen da med ØMME bryster.

Mensen skal jeg ikke ha før på fredag, men det føles ut som det er noe på gang. Pleier ikke å ha det sånn før mens til vanlig, men det kan jo hende at det er psykisk. Har jo så veldig lyst til å være gravid. Kan han bli straffa for å ha gjort meg gravid når jeg var med på det selv? Jeg og mannen min skal på bryllupsreise til Thailand i to uker i juli.


Vi planlegger å bli gravide , og jeg sluttet på prevensjon i januar. Hei, jeg er en jente på og tror jeg kanskje en gravid. Når vi hadde sex så måtte han komme så da tokk han penisen ut, men så har jeg hørt at man kan bli gravid selvom han ikke kommer inni deg? Tegn på at du er gravid ? Kanskje ønsker du deg det så sterkt at kroppen din reagerer fysisk? AnonymBruker skrev: Er det jeg er litt redd for at jeg går hjemme for lenge og venter, og ser det an, og plutselig må vi stresse med barnevakt og lang reisevei til sykehuset.


Selv om dette i noen tilfeller kan stemme kan psyken spille deg et puss, i alle fall om du har et stort ønske om å bli gravid. Hei Vet ikke om jeg er gravid , men. Førstemann kom ganske kjapt også, så hvis disse riene skal speede det opp enda mer, får vi et problem #128514;. Har ingen barn fra før og nå lurer jeg bare på om noen kan forklare meg prosedyrene fremover.


Vet jeg evt skal til gyn i uke men hva så? I én uke har tusenvis fulgt den gravide geparden Kimani fra Kristiansand Dyrepark. Nå kan det hende hun ikke er gravid likevel. Da lurer jeg på om jeg kanskje er gravid :))) Skulle hatt mensen i dag, men den er ikke kommet.


Så da fristet det jo litt å ta en test. Har ett lite problem på muttern å fattern sin maskin. Har ikke maskinen foran meg, men skal gjengi så best jeg kan deres forklaring. Maskinen er en Pentium som kjører windows 2k og problemet er at etter en restart forvinner alle innstillingene som ble lagret før restart. Har hatt litt av og på diare og har hørt det kan ødelegge prevansjonen.


Tok en test for dager siden og den var negativ. Mensen min har blitt litt ødelagt pga ppillene men tror jeg kanskje skal ha mensen om dager egentlig. Er det noen her som har erfaringer med negative tester men fortsatt gravid ? Men det er uansett lurt å trene musklene i underlivet – både mens du er gravid , og etter fødselen. Eller gravid på ppiller? De aller fleste opplever at underlivet normaliseres i løpet av noen uker etter fødselen.


Smerter i nedre del av magen. Flere av mine gravide pasienter er bekymret fordi de har vondt i nedre del av magen. Den siste uken har flere tusen nordmenn ventet i spenning, i håp om å få se geparden Kimani føde i Kristiansand Dyrepark. I samråd med dyreparken har flere store nettaviser, deriblant TV 2. Kanskje spør du deg selv: Kan jeg stole på resultatene?


Les videre for å finne ut hva negativ graviditetstest betyr. Da Rune Breili i Den store reisen prøvde å fortelle namalene at han hadde vondt i magen, lurte mennene på om han kanskje hadde ligget for tett inntil dem og blitt gravid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg