tirsdag 9. juni 2015

Gravid dagbok

Gravid dagbok

Vi har dagbøker i ulike farger og størrelser tilpasset enhver smak. Det er mye å holde styr på i hverdagen, men en kalender vil gjøre det litt lettere. En uke har gått siden det fantastiske skjedde! Pappas sterkeste sædcelle vant den centimeter lange svømmeturen til mammas egg, og det er jo bra for meg. Mamma vet ikke noe om det store som er i ferd med å skje, men denne uken skal jeg virkelig sørge for å klore meg fast i livmorveggen.


Gravid dagbok

Babyverden gir gratis ut Fødselsboken og Spedbarnsboken til alle som er gravide eller har små barn. Bøkene revideres hvert år og inneholder det meste du trenger å vite om fødsel og småbarnstiden. I tillegg til å være en praktisk dagbok og minnebok, gir den også en mengde nyttig informasjon.


Miriam Stoppard er kjent for sine mange bøker om svangerskap, barn og barnesykdommer. Det er forfatteren av denne boka, Bente Wemundsta selv savnet under sine fem svangerskap, ønsker hun nå å formidle til andre gravide. Dagbok for deg som er gravid inneholder både svært personlige tanker og opplevelser, og en rekke opplysninger og råd. Noen trenger bare en slags igangsetting av kroppens systemer for å kunne bli gravid , og da blir ofte gravid spontant etter første barn ved hjelp av IVF. Noen har andre ting som gjør at det tar lengre tid enn normalt og trenger da å få hjelp før tiden renner ut, mens andre kan rett og slett ikke bli gravide uten hjelp.


Gravid dagbok

Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Billig, sikker og rask graviditetstest. Følg graviditeten uke for uke.


Les hva som skjer med babyen i magen, og i mors kropp. Kjøp nå, test deg hjemme. Få gode tips til dere som skal bli foreldre hver uke i svangerskapet.


Kjekt å ha noe å skylde på Men ja, det er jo selvfølgelig verdt det å droppe både ingefær, lakris, gode oster og alt mulig når en er gravid , det er jo for en så kort periode av livet. Er i dag dpo og tiden går så saakte. Håper å finne flere samtalepartnere her etter hvert.


Eskimonika Forumet er livet. BARNETS EGEN FOTOBOK. Det første året er verdt å ta vare på! Last opp favorittbildene dine på familieprofil din i Liberoklubben, samle poeng og få en innbundet fotobok til barnet ditt.


Journal for deg som er gravid fra Bokklubber Glem aldri et øyeblikk av den opplevelsesrike reisen din på veien til å bli mor! Den starter ved den første anelsen og varer egentlig livet ut, men denne journalen følger deg de første månedene inn i den nye tilværelsen. Vi har strenge kvalitetskontroller og alle produkter vi selger er godkjent av våre eksperter. I tillegg er det så mange rundt meg nå som er gravide , og jeg hører at mange går rundt med mange av de tankene jeg selv hadde.


Samtidig er det satt av nok plass til dine egne notater hver dag. Alt har jo gått fint. Jeg tenker, hvorfor holde deg for meg selv.


Gravid dagbok

Selv om jeg først NÅ begynner å komme til meg selv igjen, etter et par år. Uke for uke - hva skjer med deg og babyen Denne boken er skrevet spesielt til deg som er gravid. Bloms skrev: Takk for det.


Men etter i dag har jeg vært mer på å beholde enn motsatt. Godt å høre at du skjønner akkurat hvordan jeg har tenkt. Derfor tanken om abort i det hele tatt. I to uker har jeg tenkt at jeg helst vil ta abort, men et lite øyeblikk tenkt hvor kjekt det hadd.


Tenkte jeg ville lage meg en liten dagbok for å lettere passe på meg selv. Merker det er så mye lettere å holde fokuset riktig når jeg skriver ned ting, og nå blir jo noen ting litt mer forpliktende når det faktisk er noen andre som kan lese det også. De flesta minns inte sin graviditet!


Jeg er 27år og er gravid for fø. Med boken Min graviditet : En veckodagbok, så skapar du ett personligt minne av perioden som gravid. Boken hjälper dig att minnas allt som hänt under din graviditet - en tid som är värd att minnas. Rask og trygg leveranse. Da jeg først fant ut at jeg var gravid med Aron, så fikk jeg mildt sagt sjokk.


Ok, sånn helt ærlig. I dag er jeg superglad for at alt ble som det ble, men den dagen testet viste to streker, da var jeg ikke særlig høy i hatten. Men jeg klarer liksom ikke se for meg at jeg har blitt gravid nå. Ikke mer murringer enn vanlig, og ikke ømme pupper. Gadd ikke å slå til med CBdigital eller noe sånn fancy, siden jeg bare antar at TR dukker opp når som helst.


Har vært og kjøpt test da. Fordi hun hadde fått vite at hun mest sannsynlig ville slite med å bli gravid , er det lille barnet i maget et lite mirakel for henne og pappaen. Jeg har alltid likt å skrive dagbok , så derfor har blogg vært en naturlig etterfølger for meg, sier Gundrun. Uke for uke kan man følge utviklingen gjennom interessante og viktige fakta om graviditet og fødsel, samtidig som man kan dokumentere egen utvikling og erfaringer i svangerskapet. Kanske inte låter så komplicerat, men jag skulle vilja ha en gravid-dagbok i bokform.


Verkar inte finnas så många av dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg