mandag 27. juni 2016

Verdens beste mamma dikt

Verdens beste mamma dikt

Tusen takk mamma , for at du alltid tar deg ti når verden føles vanskelig, vet du alltid hva du skal si. Du stiller alltid opp for meg. Det finnes veldig mange flotte dikt som er skrevet til mødre ute på internett. Jeg liker veldig godt det jeg har lagt ved her, fordi jeg synes det sier noe spesielt om mødre rett og slett!


En mor skal alltid lytte, forstå og trøste uansett. De elsker betingelsesløst og uansett hva en har gjort selv. Det er jo bare noe som er bra, fornuftig er mammaene, det skal de ha.


Jeg elsker mamma så høyt det går an. Jeg ville tålt alt for mamma , il torden og vann. G Gud kan ikke være overalt. Den beste mor i verden, det er nettopp DEG.


Verdens beste mamma dikt

Dikt til mamma Sitater dikt takkekort 5. Tekst for enhver anledning: Familie Et lite dikt p ferden. Du fant deg snart til rette ved mamma varme bryst og suget nring i deg med. Et par gode tanker jeg sender din vei, for dette er dagen vi gjør stas på deg, med de egenskapene som du har, er du for meg verdens beste far. Selv om vi ikke har så god tone, er dette dagen for å forsone, for du vil alltid være pappa for meg, med de støttende ord du har gitt på min vei.


Noen som kan et dikt til verdens beste mormor. Min mamma , men jenta mi si mormor. Strikking og kamferdrops er ikke deg, du digger rap og facebook, akkurat som meg, men selv om du virker så ung som så, er du den snilleste bestemoren jeg kan få.


Verdens beste mamma dikt

Her er alle de 1beste diktene. Du kan lese de fleste av diktene på 100-listen i Nasjonalbiblioteketes bok-arkiv bokhylla. Dikt som beskriver kjærlighetens irrganger. Barnets beste skal alltid være i fokus, og barnet vil som regel ønske at begge foreldre er til stede på slike begivenheter.


Verdens Beste Pappa. Men nå som jeg er voksen og har fått unger selv så skjønner jeg til fulle at jeg ikke kunne hatt større hell. Har to eldre sønner, hver av dem har et dikt jeg har funnet innrammet over senga, fra mamma til sitt barn (11-åringen vil absolutt ha det på gutterommet, tror de syns det er veldig koselig og godt) Ganske dype, pene dikt.


Nå prøver jeg å lete frem til tredjemann, fo. Dette diktet skrev jeg på en tentamen, etter jeg fikk vite at oldemoren til en venninne var dø så tenkte jeg på pappa, og vi har ikke verdens beste kontakt. Til minne om oldemor Et dikt som beskriver mine følelser for oldemor som jeg nylig mistet.


Uten ansikt Et dikt som beskriver mitt forhold til min far. Jeg syns du skal prøve å lage et lite dikt selv. Tenk på hva du føler henne, hva slags minner har dere, hva kan du sammenligne dette me hva slags tanker får du når du tenker på henne, hva ønsker du for henne videre i livet og så videre. Se også oppskrift på Kvæfjordkake, som fylles med romkrem. Responsen ble formidabel.


Mer enn 7VG-lesere sendte inn bidrag i løpet av. Savnet etter deg Dikt om savn, kjærlighet og spørsmål. Se fremover Selv om ting er vanskelig, så må du fortsette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg