onsdag 10. desember 2014

Mine pupper

For mange er pupper viktig, og pupper prger mye av selvtilitten til flere. My Big Breasts and Me) Britisk dokumentar. Hvordan oppleves det å trenge en ekstra diger BH? Tre kvinner forteller om hvordan de blir definert ut fra størrelsen på brystene sine. Tenåringsjenter i Storbritannia får stadig større byste.


For noen er det en glede, men for andre er det årsaken til mange plager.

Flere og flere velger derfor å operere seg for å passe inn i normalen. Gjennomsnittsalderen for når jenter begynner å få pupper er 1år. Puppene kan vokse fram mot ca.


Brystutviklingen starter oftest ved at man kan kjenne en liten kul under brystvorta. Kulen kan også være litt øm. Størrelsen på puppene våre har ingenting å si om hvor mye melk vi har og produserer, størrelsen skyldes stort sett fettvev, som jeg da tydeligvis ikke har så mye av, ihvertfall ikke i brystene. Emilie har lagt godt på seg og hele tiden lagt over gjennomsnittet på vektkurven sin, så jeg har masse god melk i mine pupper. Er du fornøyd med resultatet denne gangen?


Ja, denne gangen er jeg tusen ganger mer fornøyd med resultatet!

De er akkurat slik jeg ønsket meg ettersom jeg ikke ønsket et naturlig resultat. Jeg kan ikke vente til jeg kan begynne å gå med normale klær og topper igjen. Jeg synes det er hyklersk fordi du hører aldri menn klage over vanlige pupper , de er liksom mannens beste venn, men så snart puppen blir satt i arbeid er det plutselig det mest motbydelige man kan tenke seg. Jeg tror mange voksne menn glemmer at puppen ikke først og fremst er der for oss, men for amming, sier han. Nå har hun blitt fitnessdronning.


I det siste har det jo tydeligvis vært en greie å vise frem puppene sine på bilder. Jeg aner ikke hvorfor dette plutselig har blitt en tren men flere gjør visst dette. Jeg liker at du tar styringen, og at du suger puppene mine , slikker meg både i fitta og rumpa.


Elsker å suge kukk, og svelge når du kommer. VG Nett) Keira Knightley (22) legger ikke skjul på at de nye modellbildene byr på juks. Jeg husker at min eks sammenlignet mine pupper med en annen kvinnes, men presiserte at de var fastere enn mine. Han sier ikke alltid de riktige tingene og han mente det ikke vondt, men han sa noe som ikke er nødvendig å si.


Det er en unødvendig, barnslig ting å si. Farmen-Ingebjørg er oppgitt. Jeg har selv store pupper som henger. Se Farmen på TV tirsdager, onsdager og søndager, eller på TV Sumo nå. Mine pupper fyller ett år!


Haha, det høres jo helt komisk ut å si det på den måten, men hey!

I fjor på denne tiden var jeg i Thailand hvor jeg bodde i over en måned. I den forbindelse la jeg meg under kniven, og la inn silikon i puppene. Folk har alltid trodd at jeg har hatt veldig store pupper , men tro meg.


På TV 2s nettsteder bruker vi informasjonskapsler (cookies) for å forstå hvordan du bruker nettstedet, for å forbedre opplevelsen og tilpasse annonsering. Og også her var det delte meninger å hente.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg