torsdag 29. august 2019

Kaker barneselskap

Jeg har bakt og samlet kakeoppskrifter hele livet. Her på Det søte liv viser jeg deg samlingen min med bakst og deilige kaker i alle slags varianter, lekker konfekt og nydelige desserter. Alt er testet ut, bakt og smakt av meg. Alle oppskriftene er garantert gode og enkle å få til.


MELD DEG PÅ NYHETSBREVET OG FÅ OPPSKRIFTENE I MAILBOKSEN.

Hos oss finner du festlige kakeoppskrifter til barnebursdag. La deg inspirere av uimotståelig klassikere og kaker med ny vri. Gled barnet ditt og alle de små og store gjestene med festlige bursdagskaker!


Her finner du oppskrifter på morsomme kaker formet som tall, fotballbane, sjørøverskute og fargerike og kule cake pops. Skal du arrangere selskap med en liten allergiker som gjest? TORO Sjokoladekake Langpanne er laget av glutenfrie og melkefrie råvarer, den er enkel å lage og en kake som barn stort sett liker godt. Del sjokoladekaken i to.


Da er det enklere å skjære kaken i to lag, dessuten blir det to kaker.

Bre sjokoladekrem over de to bunnene og legg de andre to over. Dekk kakene med resten av kremen og pynt med gelétopper. Rør temperet smør og melis lyst og luftig i en kjøkkenmaskin. Tilsett kakaopulver og rør litt.


Min store hobby har i de siste årene blitt kakebaking. Jeg elsker å dekorere kaker og prøve ut nye oppskrifter. Disse kakene blir midtpunktene i ethvert barneselskap , og minstemann kommer garantert til å bli fornøyd.


Flere av kakene kan enten lages som sjokoladekake, eller som bløtkake med syltetøy og kremfyll. Ta barneselskapet til neste nivå med en kake som står i stil med ditt barns interesser og fantasi! Send oss ein førespurnad eller bestilling her, så kontakter vi deg så fort vi har muligheten. Kykeliky og velkommen til bondegårdsparty med kyr, katter og kaniner! Her finner du alt du trenger for å ordne med kaker , leker og pynt som gjør selskapet riktig landlig – selv om dere bor midt i byen.


Barneselskap Er det allerede tiden for barneselskap nå igjen? Ta det rolig, Partyking hjelper deg med ting som inspirasjon, temaer, kostymer og moroartikler. Våre bakerier har et stort utvalg av fristende bakervarer.


Du finner oss i Oslo, Bærum, Drammen, Strømmen og Hønefoss. Spørsmålet kan gi de fleste barn stjerner i øynene.

Men den mammaen eller pappaen som skal stå ansvarlig for kaken kan fort bli noe panikkslagen når poden gir seg kast med fabuleringer om kaker formet som romskip, apekatter eller hva med slottet til Elsa? Som dere kanskje vet så er de aller fleste oppskriftene på bloggen maten jeg lager til familien min, enten der er hverdag eller fest. Mange av oppskriftene fremkaller derfor gode minner for både meg og resten av gjengen min. Mathias elsker å se sine tidligere fødselsdagskaker her på bloggen, og her er flyplasskaken jeg laget til 6-årsdagen i juni.


På søndag er det morsdag og den anledning har eg samla populære oppskifter på sukkerfri kaker fra arkivet! Eg veit eg har veldig mange lesere som er diabetikere, eller har nærme familie med diabetes. I helga har jeg laget kaker til et barneselskap. Frida Sofie var år, og hadde invitert til selskap.


Og hva er vel mer rett da, enn å. Det enkle kan ofte vre godt nok. Alle har tid til trene, det er bare se mindre p tv, mener Kari Jaquesson.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg