fredag 16. august 2019

Bursdagskort til mamma

Bruk vårt verktøy til å skreddersy bursdagskort ved hjelp av kreative muligheter. Vi har et stort utvalg design tilpasset livets viktigste øyeblikk. Se alle mulighetene her. Eksklusive dugnadskort med sølvtrykk. Lettsolgt og høy fortjeneste.


Gratulasjonskort til mange Anledninger. Lynrask Levering og Gode Priser! Du tar det alltid rolig og pent, selv om jeg ringer både tidlig og sent, uansett hva jeg måtte lure på, har du alltid et vettugt svar jeg kan få.


Hvorfor du ikke til tider blir lei, skjønner absolutt ikke jeg, men uansett vil jeg at du skal se, at dine råd hjelper meg avsted. RitaK Velkommen til bloggen min:-) Her finner du litt av hvert om meg og mitt. Jeg er en skikkelig livsnyter, og kjeder meg aldri:-) Gift og mamma til flotte ungdommer, som har flyttet hjemmefra, men heldigvis ikke lenger enn at de ofte kan komme på besøk :-) Glad i dyr, spesielt hunden min Tassen. Bursdagskort til mamma Her er et bursdagskort jeg laget til min mor i juni.


Bursdagskort til mamma

Har du lyst til å overraske en kollega med et fint dikt? Da har du kommet til riktig sted På denne siden får du en rekke dikt som kan passe til en kollega som slutter i jobben, eller som du bare setter ekstra pris på. Du har laga utruleg mykje flott.


Alt er så gjennomført, ned til minste detalj. Eg blir så utruleg imponert. Takk for at du deler :) Og forresten, så hærleg at du legg ut link til kvar du har funne malar til ein del ting.


Bursdagskort til mamma

Eg er inspirert - og gledar meg til neste kveld på scrapperommet. Det er første gangen jeg prøver meg på sånne farger og det var ikke så veldig lett. Etter jeg selv har opplevd å glemme å kjøpe bursdagskort til barna når de skal i selskap og sittet febrilsk på nettet etter å finne noe som jeg kan printe ut i siste liten - uten hell. Vel, etter å ha prøvd diverse programmer ble dette til en lek og hobby. Så nå håper jeg du har printeren klar!


Har noen en fin tekst til bursdagskort til min bestemor som er 85år? Artikler fra forsiden. Og ugla fløy fra tre til tre og ropte hele natten i morgen skal det være fest hos Bamsen klokken atten. Bamse, Bamse, Bamse bra, fødselsdag skal Bamse ha, Hei hurra for Bamsefar som er så snill og rar.


Bursdagskort til mamma

Og reven skulle skaffe kjøtt og være kokemester og bake brød og lage mat til femogtjue gjester. Til deg fordi du er både tøff og grei. Siden vi er omtrent like gamle trenger vi ikke snakke mer om alder.


Gode venner husker bursdagen din, men glemmer alderen. Nå er det din tur til å feire at det er lenge siden du ble født. Vinen gjør underverker. Bygget en liten klynge nederst til høyre på første side, og på side to er det god plass til å skrive, samt en liten remse for å holde på plass et gavekort. Det var alt for denne gangen.


Håper du koser deg med hobbyen din nå i den litt mørke tiden framover, og pass på å hygge deg. Ikke stress selv om det ikke er så lenge til jul. Min fine, fine mamma hadde bursdag i mars og når mammaer har bursdag må man lage kort. Da vi i tillegg var så heldig å få besøk av.


Det startet med at jeg tenkte å lage et kort til en utfordring, men. Jeg har brukt en hjerteformet kakeserviett, og limt et perlebånd rundt kanten på den. Dagen ble feiret med middag på Bjartmars kro på Averøya her på Nordmøre. Hva skriver man p et bursdagskort til mamma ? Noen som sitter på slike dikt?


Har to eldre sønner, hver av dem har et dikt jeg har funnet innrammet over senga, fra mamma til sitt barn (11-åringen vil absolutt ha det på gutterommet, tror de syns det er veldig koselig og godt) Ganske dype, pene dikt. Nå prøver jeg å lete frem til tredjemann, fo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg