onsdag 27. september 2017

Fly i første trimester

Finn og sammenlign flypriser til hele verden på Reiseguiden. Søk flybilletter fra 9reisesider. Skandinavias Beste Reisenettsted!


Hadde tre utenlandsreiser i 1. På alle turene har der vært mellomlandinger. I de to første svangerskapene var jeg også på sydentur i 6.

Ingen fare med å fly - bare husk å bruk støttestrømper som du får kjøpt på apoteket. Og risikoen for blødninger eller spontanabort er også størst i disse månedene. Noen som vet om det er farlig å fly i første trimester ? Men er veldig bekymret og usikker hvis dette på noen måte skal forårsake SA. De første ukene av svangerskapet er ansett som den første trimester.


Mens mange kvinner vente til åtte til uker for å ha sin første prenatal besøk, er det best ikke å fly før du har hatt din første OB avtale og bekreftet at svangerskapet er normalt og lav risiko. Jeg lurer på om det er noen her som har erfaring med å reise med fly til utlandet i første trimester ? Er det noe annet en støttestrømper, drikke masse vann og få beveget meg jeg bør tenke på?

Jeg mistet etter en flytur i første trimester i fjor høst, kall meg hva dere vil, men om jeg kan unngå å fly neste gang jeg evt er gravi så gjør jeg det. Den sikreste tiden for en gravid kvinne å fly er i det 2. I tillegg vil de fleste gravide da ha mindre plager (kvalme, oppkast, trøtthet) og kroppsvekten er på dette tidspunkt enda ikke en begrensende faktor. Jeg vet mange har tatt fly i første trimester , og at det har gått bra. Jeg tror ikke det er slik at det går riktig ille hvergang.


Men jeg vet ikke om jeg tørr. Synes dette høres for kanskje ut, og at det generelt er for lite forsket på. Er du gravid med tvillinger eller flere, så gjelder egne regler. Hos SAS kan du fly uten begrensninger inntil uker før termin. Søk Fortere, Bedre og Smartere her!


Kjenner en flyvertinne, og hun kunne fly i første trimester , men etter det var det slutt. Tror nok det er helt trygt å fly dersom du har et helt normalt svangerskap og ikke har hatt komplikasjoner ved tidligere svangerskap som skulle tilsi noe annet. Snakk med lege eller jordmor dersom du er usikker. Kan du fly i løpet av første trimester. Den endelige spørsmålet blir kan du fly i første trimester ? Hvis du og barnet ditt er sunt, så du trenger ikke avbryte bestille fly.


Men husk at det er problemer knyttet til din personlige komfort å vurdere. Din beslutning om å fly er basert på din graviditet og dens mulige risikoer eller ubehag.

Flying mens i første trimester av svangerskapet. Du kan fly i første trimester er et vanlig spørsmål som mange gravide kvinner kan ha. Første trimester av svangerskapet er en kritisk tid for fosteret.


Erfaringer fra første trimester. Uka etter skulle vi fly til Mallorca. Hva kan du forvente deg i første trimester ? Alt om symptomer, kostholdsrå fosterutvikling, vanlige svangerskapsplager og nyttige tips til deg som gravid.


Svangerskapet består av tre trimester. Noen diskuterer dette med kosmisk stråling og fostre i første trimester , men det gjelder nok bare de som flyr mye, slik som flyvertinner til eksempel. Videre kan det være lurt å sjekke om det trengs vaksiner dit du skal og om disse vaksinene er trygge for fosteret, men reiser til Spania går bra med tanke på dette.


Det går veldig bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg