mandag 28. september 2015

Noka dietten

NOKA lavkaloridiett, eller Low Calorie Diet (LCD) er for deg som ønsker å gå raskt ned i vekt. Med NOKA kan slanke deg raskt og effektivt ved hjelp av mettende og næringsrike måltidserstattere med lite kalorier. Måltidene fra NOKA er mettende og inneholder. Vekten går ne mens fysisk og psykisk overskudd er på topp!


Noka dietten

NOKA-dietten tilfører kroppen alle nødvendige næringsstoffer, vitaminer og mineraler. Det er balansert og fullverdige sammensatt, men vær klar over at du også må legge om livsstilen din og kostholdet ditt når du er ferdig med dietten , ellers kommer du bare til å gå fort opp igjen. Jeg begynte etter noka dietten å spise sunt, og drikker noka kanskje 4-ganger i mnd når jeg føler at jeg kanskje har vært litt usunn.


Ellers så gikk jeg lange turer samtidig som jeg drakk noka. Poenget mitt er at noka fungerer HVIS du er innstillt på livstil skifte. Dietten skal derfor starte tre uker før planlagt operasjon og fortsette fram til innleggelsesdagen. Noka produktene kan brukes som en ren kur eller som måltidserstattere kombinert med annen mat.


Noka dietten

Lavkarbo eller lavfett, hva er mest effektivt? Du får alt du trenger av proteiner, fettsyrer, vitaminer, mineraler og fiber. Hei, jeg har begynt på NOKA shake-diett for å kunne ta av meg litt av de 1kiloene jeg har på meg. Noka smaker sagflis, helt grusomt, klarte ikke få ned så mye som et glass av den shaken. Hvor mye gikk du ne og på hvor lang tid?


Uansett hvordan du går ned i vekt, så er det et resultat av at kaloriinntaket er lavere enn forbruket. Men Herbalife er ok, søsteren min har akkurat gått ned 7-kg ved å bytte ut tre måltider om dagen med herbalife. Noka AS fra , Vestfold og Telemark. NOKA -måltidene er gode, kalorilette og gir deg den energien og det overskuddet du trenger. Renseanlegg - Leverandører.


Det kan godt hende du går ned mer enn dette per uke med Noka-dietten , men det er i så fall fordi du mister muskelmasse. Er dette ditt firma? Dermed får du dårligere forbrenning, siden musklene står for en veldig stor andel av energiomsetningen, og dermed mye lettere for å legge på deg igjen når du slutter med Noka -kuren. Jeg har levd etter 5:2-metoden i ett år nå, og kommer til å fortsette med det for å beholde vekten, sier Helen Andersson.


Helen hadde lenge vært klar over at hun er typen som lett legger på seg noen kilo. Overskud helse og sunn vektnedgang er i fokus slik man kan leve godt mens du slanker deg, og fortsette å leve godt i tiden etterpå. Har nå begynt på noka dietten. Vet jo at pulver (barer, nudler og div annet og da ) dietter er forhatt. Og de fleste sier man går opp igjen med en gang.


Men det er vel visst man ikke legger om kostholdet og fortsetter på det gamle? Jeg er lat, lat og atter lat blitt nå. Pga manglende søvn hel.


Nokadietten er for mange noe de bruker i korte perioder på tre uker, og da får å gå ned i vekt. Da bruker de kun NOKA sine produkter, oftest. Jeg spiser dette kun som lunsj og frokost. NOKA Sport Shake drikker jeg før trening. OM ORKLAS BEHANDLING AV PERSONOPPLYSNINGER.


Jeg aksepterer herved at Nutrilett kan sende meg relevante tilbud og informasjon – også i andre kanaler enn Nutriletts egne, og at e-postadressen jeg har oppgitt er min. Opplysningene jeg gir vil ikke bli brukt til annet formål eller utlevert til andre selskap. Glem slankepulver, slunkne salatblandinger og andre forsakelser.


Med Montignac- dietten kan du spise ost, kjøtt, pasta, sjokolade og dessertkaker, drikke vin eller øl til maten, og likevel gå ned i vekt - eller holde den vekten du trives med. Tatt av kilo på mnd. Neste mnd samme trening samme diett, den er sammensatt.


Noka dietten

Ingen endring på vekta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg