tirsdag 29. april 2014

Hjørgunn barnehage

Hjørgunn barnehage

Hjørgunn har i mange år hatt fast avtale med flere barnehageavdelinger om ukentlig gårdsbesøk gjennom barnehageåret. Barnehagens uteområde har nylig fått et stort løft. Vil bare takke alle ansatte på flisa avd. Fredrikstad av stolte skuter med majestetiske rigger og ungdommelig mannskap.


Hjørgunn barnehage

Det blir konserter, aktiviteter og deilige matboder. Da jeg var år fikk jeg mitt første møte med en av hestene på Hjørgunn. Nå har jeg vært på Hjørgunn i over år, og hadde jeg ikke hatt hest i livet mitt tror jeg ikke jeg hadde vært som jeg er i dag. Hesten påvirker meg både meg fysisk og psykisk.


Dette mangfoldet sikrer at hver barnehage utvikler sin egen identitet og egenart. Ingen av våre barnehager er like, og det er opp til personalet i hver enkelt barnehage i felleskap å utvikle sine satsningsområder. I vår pedagogiske profil inngår utvikling av språk og begreper - med tyngde på begrepstrening.


Hjørgunn barnehage

Det ble etter hvert stort besøk av barn på Hjørgunn , og barnehager var et fast innslag i hverdagen. Hjørgunn barnehage er en fem avdelings barnehage med 1barn og årsverk ansatte. På det meste kunne det være barn på besøk. Det var mest populært med hest og vogn. Barna fra Furutun var ukentlig på besøk, da helst for å ri.


Denne bedriften er ikke godkjent lærebedrift i noen av de fylkene vi får data fra. Se kildeangivelse for Vigo lenger ned på siden for å vite mer. Hvert år mangler tusenvis av læreplasser i Norge. I hvilken grad skal barndommen før skolealder organiseres av voksne? VELKOMMEN TIL KRÅKEBY BARNEHAGE.


Hjørgunn barnehage

Kråkeby barnehage ligger på nordre Kråkerøy og tar imot barn i alderen 0-år. Personalet består av tolv pedagoger, syv fagarbeidere og tre assistenter. Fant du det du lette etter?


Takk for din tilbakemelding. Hva forsøkte du å finne? Barna som deltok kom fra barnehagene Borgen, Tveterhytta, Fjelldal, Kulås, Storeper, Hannesta Tubus, Hjørgunn , Wilbergjordet, Solbakkeparken og Sydskogen. Vi bryr oss-dagen. Andelen beregnes utfra antall ansatte i barnehagen og ikke hvor mange årsverk de utgjør.


Opplysningene er samlet inn 15. Tallene kan ha endret seg. Fra skolestart i august til skoleslutt i juni tilbyr vi gårdsbesøk på Hjørgunn.


Gårdsbesøket inkluderer omvisning i fjøset hvor man får kose med og lære om dyrene som bor der. På Hjørgunn har vi egen kafé med ekstra hyggelige priser for de som er på gårdsbesøk. Finn drømmejobben gjennom KarriereStart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg