torsdag 10. april 2014

Brennende følelse i magen gravid

Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Har hatt en brennende rar følelse nederst i magen. Følelsen jeg hadde i magen kan nesten sammenlignes med det.


Samtidig som det kilte og etter en stund begynte skikkelige smerter i magen og korsryggen.

Bindestrek, Svir øverst i magen ! Brennende , sviende følelse nederst i magen 9. Flere resultater fra forum. Hei:) Har en brennende følelse nederst i magen ,er i uke og har blitt litt mye løping og løfting på min åring,er. Kan dette være et tegn på at jeg er gravid ? Noen får smerter midt i eller øverst oppe i magen.


Har brukt Somac og har ikke vært plaget med slike brennende smerter siden. Den siste uken har jeg igjen fått lignende brennende smerter øverst i magen (spesielt på et punkt mellom ribbebeina), som er mye mer intense enn de var den gang jeg hadde spiserørsbetennelse. I tillegg skyter smertene ut i resten av magen og bak i ryggen.

Er det noen av dere andre som har ubehag der? Vet dere hva det er? Den enorme påkjenningen graviditet og fødsel representerer gjør det helt. Gravid uke og har mye vondt nederste delen av magen.


Ja, litt vanskelig å forklare hvordan det føles, men det er litt sånn brennende , sviende i magen. Som om jeg må veldig på do! Sånn har jeg hatt det siden helga nå. Fant ut at jeg er gravid på tirsdag.


Og inntil i går har jeg hatt kraftige menssmerter på høyre side. Heldigvis har dette gitt seg, m. Har i en uke nå hatt en brennende sviende følelse i magen. Det er rett over skambeinet på venstre side. Kjennes ut som noen setter en lighter der for det kjennes kjempe varmt ut. Kjenner det nesten heletiden men det er ikke vondt heletiden.


Skal til legen på tirsdag men er jo litt engstelig kjenner jeg. Hei, jeg har hatt problemer med magen i flere år men nå synes jeg det har blitt værre. Det føles som en brennende eller sviende følelse i maveregionen,det kommer og går i løpet av dagen, det kan også være helt borte i perioder på flere dager.


Du spør så om der finnes noen spesiell sykdom som gir slike plager.

Til det vil jeg svare nei. Vedvarende eller tilbakevendende smerter eller ubehag som er lokalisert til øvre del av magen. Ubehaget eller smertene kan ledsages av oppfylthet, tidlig metthetsfølelse, oppblåsthet, kvalme, brekninger, sure oppstøt og halsbrann. Rask og trygg leveranse. Samtidig kjenner hun på murringen nederst i magen.


Tilstanden kan gi en sviende og kløende følelse i underlivet. Det begynner gjerne å brenne nederst i magen , noen ganger kjenner jeg at det presser mot underlivet, og brenningen blir gjerne verre når jeg. Noen som har følt det samme eller vet hva det kan være? Mange gravide plages med hevelser og kramper i føttene, og det er nokså vanlig. Jeg er i uke og venter tvilllinger.


Hun har diagnosen brennende føtter Barn i magen Gravid 1. Logg inn for å følge dette. Slik startet den 1. Nå har jeg våknet et par ganger om nettene med samme sviende, brennende følelsen og tenkt at noe skjer. Er i uke og fremdeles gravid i aller høyeste grad. Denne brennende følelse rundt magen skyldes hovedsakelig matrisen er strukket for å imøtekomme det voksende fosteret.


Dette kan sees eksternt som huden rundt magen utvider seg og strekkmerker kan dannes. Denne strekking av huden gjør det mer tørr og resulterer i en brennende følelse. Takk for spørsmålet ditt.


Du har altså sviende smerter ved lyske, mage og korsrygg lokalisert til høyre side. Huden er svært følsom. Det kan være flere årsaker til dette. Funksjonell dyspepsi omtales av noen som magekatar, men det er en tilstand karakterisert ved tilbakevendende eller kroniske smerter og ubehag i øvre del av magen uten at man finner sykdomsforandringer i eller rundt fordøyelseskanalen. Halsbrann kjennes som en ubehagelig, brennende følelse som vanligvis starter i brystet og beveger seg opp mot halsen.


Du kan også få en sur smak i munnen, og noen får dårlig ånde eller tørrhoste. Magen inneholder syre for å fordøye maten du spiser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg