torsdag 23. november 2017

Strikke sokker nybegynner

Velkommen til Kensaq. Finn strikke sokker nybegynner i dag! Sokker med Blonder til Fest og Gøyale Ankelsokker til Hverdag. Kjøp den nye sokker kolleksjonen.


Har du alltid hatt lyst til å strikke sokker , men ikke helt vet hvordan du skal starte?

Her viser vi deg to ulike metoder. Med den første metoden (som vises i videoen) får du en sokkeoppskrift der hælen praktisk talt strikker seg selv. Om du bare følger steg for steg i videoen, er vi sikre på at du skal få til å strikke sokker.


Alt er enkelt når man kan det, og husker selv hvor jeg strevde med mine første sokker , og hvor mye enklere alt hadde om jeg hadde hatt bilder av det underveis. Alle kan lære seg å strikke bare de får den rette hjelpen i starten! Her finner du de mest brukte teknikkene forklart, samt over 1bilder som viser hva du skal gjøre steg for steg.


Jeg tenkte å strikke en barnesokk med mindre masker, lage oppskrift på hvordan strikke barnesokk, og ta bilder og skrive ned noenlunde slik som voksen størrelsen, så har man to str å ta utgangspunkt i. Jeg kom over en strikkeoppskrift på ullsokker som jeg gjerne skulle prøv men problemet er at jeg ikke skjønner bæret av den.

Jeg er rå på å strikke skjerf og luer og sånne ting, men mer avansert enn det har jeg aldri prøvd meg på. Alle våre strikkepakker inneholder oppskrift og komplett garnforbruk til ønsket størrelse. Du kan selv bytte ut fargene i strikkepakkene etter du har valgt størrelse på produktet du ønsker. Hand Embroidery Amazing Trick, Easy Flower Embroidery Trick with Fork, Sewing Hack - Duration: 6:12. Minute Rhythmic İdeas Recommended.


Vi falt pladask for strikkeoppskriften som lover å gi oss den enkleste sokken i verden. Endelig skal også vi strikke sokker til søte tottelotter! Kanskje du, eller en heldig person som får boka eller en ferdig sokk i gave, også synes at det er verdens fineste sokk ? Strikkeoppskrift fra Klompelompe. Hei og så kjekt at du har bestemt deg for å strikke sokker ! Det er vanskelig å beskrive forkortede pinner på en mer detaljert måte. Det vil ikke bli vellykket å strikke sokkene uten de forkortede pinnene når du strikket forsterket såle.


Du kan derimot bare bytte ut den forsterkede sålen med vanlig glattstrikk, dette er noe. Nordens største utvalg! Søk etter strikke sokker nybegynner på den nye KensaQ.


Alt fra plagg som holder inn, gir støtte og bedre blodsirkulasjon til ortopediske såler.

Rask levering - dagers åpnet kjøp. Anser derfor meg selv som en fullstendig nybegynner. Nå har det seg sånn at jeg har lyst å lære og strikke. I alle fall til å starte med.


Raggsokker eller andre kule sokker ,. Her er oppskriften jeg bruker når jeg strikker sokker ! Litt har jeg lært av min mor og litt er blitt til etter som jeg har strikket sokker selv. Snu arbeidet for å begynne. Satte igang i går kveld for å strikke et par sokker , men så hadde jeg glemt hvordan jeg skulle strikke hælen. Da kommer du til å sette stor pris på denne enkle introduksjonsvideoen, som lærer deg hvordan å strikke votter. I denne smarte videoen bruker hun som strikker faktisk kun minutter på å bli ferdig med den ene votten, så dette bekrefter i høyeste grad at også innen strikking gjør øvelse mester.


Jeg har endelig strikket min første sokk :) 19. Da må man se i forhold til hvor tommelen er og hvilken hånd man strikker til for å finne ut hvor i strikketøyet man skal felle. Den enkleste sokken i. Det er viktig å konsentrere seg ganske mye på akkurat denne biten av arbeidet. Mønstrene spenner fra helt enkle striper, til blomster, dyr og figurer.


Oppskriftene er grundig forklart med tydelige diagrammer og foto, dette gjør at sokkene blir enkle og morsomme å strikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg