fredag 10. november 2017

Gravid med pergotime

Noen som vet hvor stor mulighet det er til å bli gravid med pergotime ? Er det noe statistikk? Har fått beskjed om å ta tab fra dag 4-8. Nå har jeg tatt enkle kurer og enda ikke blitt gravid med nr 2. Jeg lurer da på hvor mange som som har blitt gravide med pergotime på første forsøk? Anonym bruker skrev: Sånne menn som ser etter asiatiske koner, de er ofte ikke verdt å samle på.


Så tenker det er en god grunn til at han er en EKS. Om en ikke blir gravid etter første kur, kan en ny kur tas etter tidligst måne helst etter måneder. Jeg er ei jente på år som har blitt gravid ved første pergotimeforsøk.


Etter dette har jeg selvsagt trålet nettet for å lese om svangerskapsforløpet. Til min store engstelse leser jeg at av alle svangerskap ender mellom - med spontanabort og at denne risikoen er ennå større etter h. Erfaring med pergotime og annen hormonbehandling. Før min første time hos fertilitetssenteret fikk jeg mensen. Den har vært veldig uregelmessig og jeg har jo ikke visst når den kunne dukke opp, så det var helt tilfeldig.


I løpet av disse årene har hun hatt mange pasienter som har gått på pergo. Benyttes Pergotime ville jeg derfor benyttet meg av rådene som følger nedenfor, mens brukes ikke Pergotime kan dere forholde dere til Clearblue med mindre gynekologen har rådet til noe annet. Pergotime bör du alltid behandlas med under överseende och tillsammans med gynekolog eller en speciallist på barnlöshet och kvinnor. Du liksom jag kan drabbas av dessa Pergotime biverkningar… Du kan drabbas av mer eller mindre otrevliga biverkningar när du tar dina tabletter med Pergotime.


Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Hei, Jeg fikk pergotime av min gynekolog.


Gravid med pergotime

Jeg har eggløsning av meg selv (får utslag på eggløsningstester), men fikk dette for å få litt ekstra hjelp pga min alder. Jeg har nå brukt dette én syklus, men ble ikke gravid. Jeg gikk rett på dobbel dose.


Bør jeg fortsette med det. Det eneste det førte med seg var ubehagelig stress. Jeg fikk ut to egg slik jeg skulle i syklusen da jeg tok pergotime , men syklusen etter hadde jeg ingen eggløsning. Plutselig begynte jeg å blø - mye og lenge - og i brystene vokste en kjertel seg så stor at jeg måtte til legen med kul i brystet med påfølgende mammografi.


Gravid med pergotime

Denne behandlingen stimulerer enda sterkere, men faren for overstimulering med magesmerter etc blir da følgelig også større. Med vores første barn prøvede vi to gange, uden held. Vi skal igang med barn nr. Pergotime spør eksperten: Hei, vi fikk en koselig baby med pergotime for mnd.


Da jeg gikk på pergotime fikk jeg egg. Og ett egg ble befruktet. Nå ønsker vi å prøve igjen. Det tok år med prøving før jeg ble gravid m. Hvor tett kvinner på Pergotime skal følges opp, diskuteres blant gynekologer. Noen følger opp med ultralyd for å sjekke hvor mange egg som modnes.


Gravid med pergotime

Dette er et generelt råd for alle som prøver å bli gravide. Kvinnen må har nok folsyre for å forebygge ryggmargsbrokk hos fosteret, og nok jod for å sikre normal utvikling av nervesystemet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg