torsdag 30. november 2017

En god kollega dikt

En god kollega dikt

Lars Vidar er en så god kollega at han fikk et dikt forfattet til ham. Sandra Mei Ling Noer. Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.


Vennskap er sterkere en du tror Et vennskap gjør livet lettere en du tror. En venn er til å stole på, hvor som helst når du trenger dem. Men av og til så kommer det onde mørke dager der du trenger en venn. Dikt til en god kollega Tinetoffs litteraturforum.


Skal du skrive en hilsen til en kollega som slutter i jobben? Da kan vi hjelpe deg med teksten. På denne siden får du en rekke forslag til tekst som kan passe å skrive på kortet til en god kollega. Vi vil også komme med et par forslag til hva du kan skrive på kaken til en som skal slutte i jobben. En kollega borte i gangen skal slutte i firmaet hun jobber og vi som jobber i samme etg skal lage en minnebok til henne:-) Har lyst til å skrive et fint dikt som formidler positive tanker.


Og er sosial og omgjengelig. Kan noen hjelpe meg med et fint dikt til verdens beste kollega ? En kollega er en venn på jobben som du kan dele både livets gleder og utfordringer med. Det gode kollegiale forholdet øker trivselen, og uformelle “sprell” innimellom er en god “vitamininnsprøytning”.


Dere er venner som kjenner hverandre godt. En kollega kan redde en dårlig dag med sitt gode humør og har ofte en godbit. Da begynner jo snart julebordssesongen og i den forbindelse skal vi på et ark skrive ned et positivt ord om hver kollega. Jeg har bare gode kollegaer som jeg liker kjempe godt.


Men allikevel syntes jeg dette er vanskelig for vil jo gjerne bruke andre ord enn snill og grei osv. Men det er arbeidsgivers ansvar å legge til rette for at det skal være mulig for den enkelte å være en god kollega — og bidra positivt til arbeidsmiljøet, sier Finboe Svendsen. PIаn vаn zаkеnmаn hееft еnоrmе imрасt ор jоuw inkоmstеn! Vеrdiеn еIkе dаg gеId!


Probeer het vandaag nog! Gode kolleger er en del av jobben. Mange har arbeidet seg gjennom hytiden mens vi andre har hatt fri.


En god kollega dikt

Dikt om Vennskap - Et kort dikt om hva som jeg mener er en ekte venn. En god kollega er for meg en som dele av sin kunnskap, sin erfaring. AMELIE 78: Hyllest til en kollega 22. Fo - Norges rligste blogg om psykopater Ikke var jeg en god ektemann, ikke var jeg en god far og ikke var jeg en god venn for. Dette diktet er til min gode venn, hun har alltid vr der.


Et dikt jeg har skrevet om det miste en god venn. Et trist lite dikt med god flyt. Min tidligere kollega kom over dette diktet av Margaret Skjelbred.


Vi kan ha gode diskusjoner som ender opp i lyst til å få til mer og bli enda bedre sammen. Har du tenk over hva en god kollega er for deg, og er du selv en ? Jeg setter umåtelig stor pris på de gode kolleger som jeg har hatt iløpet av min. Gi poesi som en gave til bruden. Bryllupsdagen dikt til bruden er ofte et minnesmerke, for å være spesiell for årene som kommer med den heldige bruden som mottar en dyptfølt følelser i vers.


Vanligvis kommer diktet fra brudgommen, men noen ganger en mor, mor-i-lov eller nær venn kan også forberede et dikt til ære for bruden-å-være. Jeg vil gi ett fint dikt eller rim til en snill, omtenksom kollega som fyller år. Noen som lytter og som gir av seg selv.


Er ikke så flink til å dikte selv, men kanskje noen her kan noen fine dikt. Har søkt litt på nettet, men ikke funnet akkurat det jeg vil si. En stor og varm BURSDAGSKLEM til deg! Gratulerer med fødselsdagen!


Nyt denne spesielle dagen - den kommer aldri igjen! Hurra for deg som fyller ditt år ja deg vil vi GRATULERER - Med ønske om en ekstra fin. Du er en energirik, modig og engasjert kollega som vi kommer til å savne. Tale til en kollega som slutter fra medkollegaer.


Men siden de har oppfordret meg til å si noen or betyr vel det at jeg er bedre enn. Cinos verden: Avskjedskort til en god kollega 20.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg