fredag 30. desember 2016

P plaster gravid

P plaster gravid

Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Gratis frakt fra 6kr. Førstehjelpsutstyr for hjemmet, jobben, bilen og hytta. P - plaster inneholder hormonene østrogen og gestagen.


Disse hormonene finnes naturlig hos kvinner hvor de regulerer eggløsning, menstruasjonssyklus og graviditet. P -plasteret er et tynt, mykt plaster som inneholder små mengder av gestagenet norel­gestromin og østrogenet etinyløstradiol. Det har en størrelse på × cm. Hormonene er innbakt i plasterets klebemasse og kommer inn i blodsirkulasjonen gjennom opptak via huden. Og hvor lang tid tok det?


Begynner å bli redd for at jeg kan være gravid. Bruker p - plaster , men har blitt gravid p. Kan man bli gravid på p - plaster og hvor høy er sjansen? Jeg er ganske sulten for tida (eller det bare virker sann) og da spiser jeg. Jeg hadde ubeskyttet sex i den uka jeg har pause fra p -plasteret for å få mensen - kan j. Nå for en mnd sia ble jeg fri for plaster igjenn, og har ikke fått henten nye.


Har ikke fått Mensen igjenn og føler at magen har vokst, også føler at jeg kjenner små spark? Så da er mitt spørsmål. Hadde di to testene jeg tok i juni rett?


Skal få tadd en ny test i morgen. Jeg brukte p - plaster før jeg ble gravid. Tok det av - hadde mens - ble gravid samme mnd ;) Veldig overrasket over at det gikk så fort.


P plaster gravid

Foreløpig foreligger det få kunnskaper om sjeldne, alvorlige bivirkninger (blodpropp, brystkreft). Du skal sætte p - plaster på, på samme ugedag hver gang. Plasteret skal sidde på i en uge af gangen dvs. Du skal ikke bruge p - plaster i uge dvs. Det samme gøres ugen efter dvs.


Rask og trygg leveranse. Dersom du ønsker å bli gravid , kan du bare fjerne det. Når du først begynner å bruke p - plaster kan du kanskje merke bivirkninger, som ømme bryster, hodepine, kvalme eller kløe i huden. Bivirkningene er alltid verst i begynnelsen, og går vanligvis over av seg selv i løpet av tre måneder.


P plaster gravid

SVAR: Hei jente år! Hvis du hadde ubeskyttet sex før du startet med p - plaster og startet med plasteret før du fikk mensen, kan du ha vært gravid når du startet. P -plåster passar bra om du vill slippa tänka på att ta en tablett varje dag. P -plåster gör ofta att mensen minskar, blir mer regelbunden och du kan få mindre mensvärk. Du kan även ta hjälp av p -plåstret för att flytta på mensen, till exempel om du ska åka bort.


Fördelar med p -plåster: P -plåster ett säkert skydd mot graviditet. P -sprøyten er veldig sikker mot uønsket graviditet. Av 1kvinner som bruker p -sprøyte gjennom et helt år, blir bare 0-gravide. Hvis du vet at du ikke klarer å huske på å ta p -piller eller minipiller, sette på p - plaster eller bruke p -ring, er det mulig at p -sprøyten er et alternativ. Etter p -pillebruk trenger kroppen litt tid til å justere seg.


P plaster gravid

Og det kan ta tid før du blir gravid. Hvor lenge det tar, vil variere, men ifølge Storbritannias National Health Service (NHS), kan menstruasjonssyklusen være uregelmessig i opptil tre måneder etter at du slutter å ta pillen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg