onsdag 19. juli 2017

Gele bursdag

Vi har det du trenger til festen - Stort utvalg i bursdagsgaver også - Kjøp her! Sprell har mye pynt og dekorasjoner så festen bliver perfekt. Noen bursdager er mer vanlige en andre og noen ganske uvanlige. Finn din bursdag og se hvor mange som har bursdag samme dag som deg!


Hos oss finner du festlige kakeoppskrifter til barnebursdag.

La deg inspirere av uimotståelig klassikere og kaker med ny vri. Gele er godt for store og små. Lag Utstikkede gelefigurer ved å lage ekstra stiv gele (dl kokende vann pr pakke gele ). Server med vaniljesaus og bær. Praktisk informasjon Vi ønsker å gjøre ekstra stas på den eller de som har bursdag og har derfor en begrensning på inntil to jubilanter.


Du vil motta en bekreftelse på mail rett etter fullført bestilling. Man kan bestille besøk seks måneder frem i tid. Da er det bare å kjøpe inn gele med forskjellige farger, du kan velge om du vil bruke gele med eller uten sukker.

Det du må passe på er at geleen må være helt stiv før du tømmer på neste lag, og den geleen må vær avkjølt, men ikke ha begynt å stivne, slik at det første laget ikke smelter når du tømmer neste lag med gele over. Lag en fristende dessert til glede for små og store. Vi har samlet våre beste oppskrifter på desserter her. Jeg ønsker deg velkommen til min verden, hvor jeg deler min lidenskap for bursdager og feiringer. Her finner du oppskrifter på hvordan alle barn kan få en flott fest, uavhengig av plass og økonomi.


Vaiana Bursdag - Plastduk - 1x 180cm. Ferdig gele med den smaker du ønsker. Bær (vi har brukt bringebær og blåbær) Vaniljesaus. Og er det bursdag , stikker du nedi noen lys for jubilanten. På den måten sikrer du dessuten at de barna som er allergisk for egg og melk også får en dessert de liker!


Prøv å lage gele selv, det er veldig lett, du slipper masse unødvendige tilsetningsstoffer – og du ender opp med en gele som faktisk smaker jordbær! Det blir ikke bursdag uten gele med vaniljesaus! Poden har bursdag og små bursdagsbarn har gjerne sterke ønsker til både bursdagsselskapet, men også bursdagskaken. Her er oppskrift på en skikkelig kul sjokoladekake bygget sammen som en skummel sjørøverskute. Perfekt for små bursdagspirater som krever at foreldrene stiller opp med en sjørøverkake.


Legg bakepapir i ei form på ca.

Dette er en side for de kake- og bakeinteresserte. Her legger jeg ut bilder, oppskrifter og fremgangsmåter på det jeg måtte lage av kaker, desserter, kakepynt og annet bakverk. Har fått et par henvendelser angående disse appelsingeleene.


Flere synes det er vanskelig å få disse fine. Først deler jeg appelsinen i to, skjær fra der stilken har vært, skjærer du andre veien kan du få et hull der stilken har vært og da vil all geleen renne ut av appelsinen før den stivner #128521; Jeg bruker ei skje og vipper appelsinen ut av skallet, stå gjerne over. Godt over 1år senere holder butikken stand som en folkekjær sjokoladeinstitusjon på hele Norges Karl Johan. Det er bursdag og det betyr kaker og kreative innslag.


Ostekake er rett og slett en fantastisk kake, lett og frisk og kremete som den er. Jeg har laget så mange ostekaker i mitt liv at jeg tror jeg kommer til å kunne oppskriften utenat resten av livet. Grunnoppskriften finner du tidligere registrert på detsoteliv.


Mange bruker imidlertid å legge et gelélokk som pynt på kaken, slik som i denne oppskriften. Sukkerbrød: Pisk egg og sukker til eggedosis. Sikt i hvetemel og bakepulver, og bland det forsiktig inn i eggedosisen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg