mandag 10. juli 2017

Brudevals musikk

Online videokursus i brudevals. Alle kan lære dansen. Gå fra begynder til mester i dag. Et minde for livet. Lær brudevalsen når det passer dig. Seks nemme videoer. Finn brudevals musikk nå på Kensaq. Nem at danse brudevals til!


Brudevals musikk

Brudevalsen - Niels W. Ikke alle ønsker vals, så vi vil også presentere litt alternativer i noen egne spillelister. Vi skreddersyr alltid dansen med en fin intro, trinn, bevegelser og spennende elementer til musikken slik at brudevalsen passer paret, og at dere får “egen” dans som dere kan imponere med på den store dagen. Jeg har laget spillelister på Spotify med musikktips som passer til brudevals ! Sangen skal ha en tekst som passer, uttrykket skal representere dere som personer, samt passe til deres bryllup.


Trenger musikktips til brudevals. Den må gå i valsetakt, og ikke så veldig fort. Helst klassisk musikk , eller en sang med en passende kjærlighetstekst. D Hva slags musikk skal dere ha til brudevalsen? Vi skal ikke ha noen til å spille levende musikk , så det blir bare en sang på CD.


Men hvilken sang er det vanlig å ha? Da jeg så på Skal vi danse i går, fikk jeg to fine forslag til musikk til brudevalsen. Jeg önsker å danse engelsk vals. Flott bruremarsj ( musikk , trad fra Lødingen etter Susanne Lundeng, tekst Halvdan Sivertsen).


Fra en konsert i Bodø. Søk etter brudevals musikk på den nye KensaQ. Jeg har opprettet et par spillelister med forslag til musikk til de ulike valsene. Musikk Nedenfor vil vi presentere litt forskjellige musikkalternativer for brudevalsen. Spillelistene finner du i dette innlegget.


Brudevals musikk

Hvilken er den enkleste? Dette spørsmålet får jeg veldig ofte på privattimer med kommende brudepar, men jeg har faktisk ikke noe fullgodt svar på dette. Vi har lang erfaring med å hjelpe brudepar med å mestre stegene til den store dagen. Velkommen på kurs i brudevals hos oss. Kom og Dans har utviklet pedagogisk kursopplegg basert på de vanligste formene av vals.


Oppleggene er tilrettelagt for nybegynnere. Vi har spesialinnspilt musikk fra eget studio, som gir en pedagogisk god progresjon i kurset. Reindriftssamene Per Anders Bongo (29) og Anna Kristine Sokki (30) har kjent hverandre hele livet. Jeg kan aldri forestille meg at vi skal danse noen brudevals eller noe som ligner på en vals.


Ender vel opp med å danse vanlig sakte dans med en svingom når det passer seg. Nå har riktignok E sagt at hvis jeg vil skal vi melde oss på swingkurs, så jeg får vente i spenning på om det blir årets julegave. Det hadde vært veldig moro! Her på siden lærer du at danse brudevals helt fra bunden af, så du kan få det bryllup, den brudevals , og lige præcis det fantastiske minde, som du og din udkårne drømmer om.


Tag dig al den ti du har brug for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg