torsdag 27. november 2014

G nøkkel tatovering

Tatovert som symbol for hvor mye musikk betyr for meg ! VG har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Kopiering av materiale fra VG for bruk annet sted er ikke tillatt uten avtale. G - nøkkel , sterkt stilisert utgave av bokstaven g plassert ved begynnelsen av notesystemet for å angi tonen enstrøken g , i vår tid alltid anvendt slik at den bestemmer tonen på notesystemets annen linje (da også kalt diskantnøkkel eller fiolinnøkkel). Jeg har en tatovering som skal på leggen. I disse strengene tenkte jeg at det kunne stå noen ord f. Det er bare plass til noen få ord - toppen 3. Han som tegnet den til meg skrev mitt navn.


G nøkkel tatovering

Men jeg vil ikke ha mitt n. MGP-klare Sichelle liker musikk såpass godt at hun har tatovert en G - nøkkel. Vi bryr oss om ditt personvern. Fikk tatovering i julegave. Kjøp tatoveringer på internett. Tatoveringer kan bli en dyr affære hvis du lar tatovøren gjøre hele arbeidet.


Du kan enkelt gjøre grunnarbeidet selv: Finn en tatovering du liker, og bruk den som den er, eller la tatovøren gjøre siste finish. På ribbena på venstre side har jeg blomster og diamantersom er piercinger. G - nøkkelen er den nøkkelen som dekker det høyeste toneregisteret. Nøkkelens krøll (se illustrasjon) svinger rundt tonen enstrøken g. Sitter i Barcelona og funderer over alt en skulle lært mer av i ungdom og fikk lært mye av deg.


Jaktet på g nøkkel eg skulle bruke i et maleri om lyden kraften i bølgene som bryter mot land noe som er perfekt bakgrunn i musikk for meg. Skrev ikke noe vebside for eg jobber med fler så søk da blir det noen tusener av treff du får. PIаn vаn zаkеnmаn hееft еnоrmе imрасt ор jоuw inkоmstеn!


Vеrdiеn еIkе dаg gеId! Probeer het vandaag nog! Så, selve tatoveringen min er en gitar med en g - nøkkel.


G nøkkel tatovering

Jeg følte designet og formen på denne tatoveringen passer meg veldig godt, og jeg føler heller ikke at den er noe ‘alle andre’ har. Ja, da har jeg tatt av plasten og tatt noen bedre bilder. Jeg er med andre ord helt forelsket!


Jeg må si at dette er verdens fineste tatovering i mine øyne! Hvis du ikke vet hva slags tatovering du vil ha synes jeg ikke du skal tatovere deg, sjansen blir stor for at du kommer angre på den tatoveringen. Se bilde lengre ned. Den dagen du bare vet hva du ønske, som betyr noe spesielt, symboliserer noe spesielt e. Her finner du Fatnøkkel for G -kobling til ølbryggingen. Vi tilbyr en rekke produkter og tilbehør til øl på fat.


G nøkkel tatovering

Besøk oss i dag for en hyggelig handel! Temporær og vanntett tatovering med nøkler Tatovering med nøkler - Midlertidige tatovering Denne siden bruker cookies som plasseres på enheten din for å sikre at nettstedet vårt fungerer ordentlig. La seg under tatoveringsnålen på ny.


Kim Daniel Lindegaard. Nøkkelen sin krøll (sjå illustrasjon) svingar rundt tonen éinstrøken G. C- nøkkel (eller altnøkkel, tenornøkkel) C- nøkkelen sitt register er mellom G - og F- nøkkelen. Jeg får tvillinger om en mnds ti og har så lyst på en ny tatovering.


Lurer på om noen vet om det finnes et symbol for eller en tegning av noe som står for tvillinger. Hm, litt vanskelig å formulerer det spm her ser jeg. Hehe:) Ikke stjernetegn symbolet da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg