tirsdag 23. august 2016

Silje kk blogg

Silje Pedersen is one of Norways most profiled fashion experts. She started out in the industry at an early age as a model, and from there developed into a stylist and personal shopper. Followers, 8Following, 5Posts - See Instagram photos and videos from ���������� ��. Silje og Sandra gir deg rådene for hvordan du enkelt kan komme i gang med å få en bedre helse og et sunnere kosthold.


Dette foredraget vil du ikke vil gå glipp av!

Silje og Rune var imidlertid aldri i tvil om at det var det riktige for dem. Sønnene Noah Felipe (6) og Mateo Santiago (3) som ble adoptert fra Colombia, var begge født prematur. Vi er godt kjent med barn som har særskilte omsorgsbehov. Kontakt Silje Austnes Ønsker du å bestille time eller har du spørsmål om behandlinger? Alle behandlinger utføres på Beths Medispa i Oslo.


Før behandling med legemidler, må konsultasjon med ansvarlig lege på Beths Medispa gjennomføres. Bloggen håper jeg kan være til inspirasjon både innenfor interiør, mote, trender, skjønnhet og gode tips.

Jeg driver også med boligstyling, eventer og andre interiøroppdrag. Gjennom bloggen Mammatilmichelle har Anna Rasmussen (20) i nesten seks år delt mer enn noen annen norsk blogger ville våget eller hatt vett til å gjøre. Når hun nå er ute med sin første bok, som dessuten har fått tittelen Naken, ja, da gjør nesten markedsføringen seg selv. Få en pause i hverdagen gjennom de sakene og temaene du er opptatt av.


Underholdning, mote og engasjement som gir deg energi. All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Egmont Publishing AS. Hjemme fra en herlig tur i Spania, og tilbake til jobb og hverdagen.


Disse gikk catwalk for KappAhl. Andre helga i august fikk vi igjen besøk av sommeren her nord. Og hva passer vel bedre enn å leke turist i eget land på slike dager. Lørdagen brukte vi på Kjerringøy Handelssted hvor vi tok en reise tilbake i tid. Jeg heter Silje Alice og her vil du lese om min hverdag, klær og mote, skjønnhet, interiør, trening og andre ting jeg måtte finne interessant.


Jeg håper bloggen kan være en plass for inspirasjon, hvor du kan kose deg og drømme deg litt bort i hverdagen. Jeg tror ikke nødvendigvis på overfladiske nyttårsforsett, men jeg tror at det er lurt å dykke enda dypere og stille spørsmålet om man lever i tråd med den man er og med den man ønsker å være.

Silje Sandmæl (39) nektet å innse at hun var utbrent. Tenkte på familien. Den profilerte 39-åringen benytter seg ofte av skog og mark for å koble av, og har i dag slått seg til ro med at hun ikke kan gjøre alt på en gang. Har nettopp vært nede på Aker brygge for å hente startnummer til morgendagens kk -løp.


Men jeg gleder meg uansett:) blir gøy, er mye som skal skje både før og etter løpet, gir oppdatering i morgen! Så hyggelig at du kikker innom. Silje Sjøtveit jobber for tiden som diakon i Kirken i Tinn og i en prosjektstilling i NMS (det norske misjonsselskap) Telemark. Hun er ellers engasjert i MØY som er et kvinnelig gründernettverk, og er fasilitator for en slik MØY gruppe. Vi skal feire den store dagen på Eilivstad Herregård.


Bloggen handler i hovedsak om mine hobbysysler innenfor interiørverden, med noen unntak av hverdagslige innspill. I forbindelse med en reportasje i bladet KK har jeg i vår fått coaching av Christine Otterstad. I løpet av prosessen har jeg i flere runder blitt fulgt opp og intervjuet av journalist Gry Thune. Og i dag var det klart for fotoshoot!


En blogg om hvordan balansere de ulike delene i livet, deriblant personlig økonomi og gjøre de gode valgene for et balansert liv. Bloggen skrives av en kvinne i slutten av 30-årene med mann og barn. En driftig 29-årig kvinne med master i psykologi og stor fascinasjon for adferdsøkonomi.


Jeg var borte fra bloggen grunnet overraskelsesbesøk av besteveninnen min, hun kom hit på torsdag noe Mario og hun hadde planlagt i lang tid. Hater egentlig overraskelser men ble super glad for denne, har lenge savnet hjem på grunn av venner å familie så da var det extra godt å få ned en hit. At man er redd for å si noe feil, tråkke på noens føtter når det ikke gjelder seg selv. Dette er det verste med å ha en blogg alle kan lese.


Vi kommer til å kjenne på en usikkerhet som er vanskelig å forholde seg til, når det gjelder sykdom i nærmeste familie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg