søndag 29. november 2015

Artige dikt

Artige dikt

Fire gule luer, og et fuglebur, hva skal man så ha me ut på påsketur? Fuglen den er bankers, men hvilken gule lue? Med øynene fulle av tårer står jeg her og tenker på deg jeg skulle ønske du var her nå og kunne kutte denne løken for meg. Det var det eneste diktet jeg skrev den måneden.


Artige dikt

Artige bilder funnet på Internett. Alltid ferske og nye. Hei, Skal ha framføring av dikt denne uken og jeg tenkte jeg skulle ha et som folk virkelig ville le av.


Men etter litt søking og googling fant jeg ut at det ikke var så mye bra som lå ute. Så jeg lurte på om det var noen som hadde no vittige dikt på lager. Dikt for barn – av 5. En rund liten snømann, med en gulrot-nese så flott, fikk en dag besøk av en kanin, som var på vei til et slott. Nå som solen endelig har snud er det mer opphold og mindre slud snøen som smelter er våt og kram, og fjorårets hundedritt kommer endelig fram.


Den gamle mannen hadde vært eneboer langt inne på Finnmarksvidda i hele sitt liv. Frisk hadde han også vært, helt til han en dag måtte på sykehuset i Hammerfest for å ta en brokkoperasjon. Da den gamle mannen våknet etter inngrepet, ga han beskjed til sykesøsteren at han måtte et nødvendig ærend. Trenger du et morsomt visdomsord til foredraget eller talen (eller bare en god latter) - da bør du lese denne artikkelen!


Vi har samlet gode sitater og ordtak fra hele verden, slik at du kan finne et nytt uttrykk som passer perfekt for din situasjon. Vi har morsomme og artige sitater, kjærlighetssitater, ordtak om livet, ordtak om lykke og mye mer. Svigermor blir snart. Jeg suger til å skrive noe.


Artige dikt

Kan noen hjelpe med en enkelt dikt her? Hun er snill, grei og omtenksom. Vil så gjerne gjøre det. Uansett, noen som vil skrive noe som rimer? Hopp til navigering Hopp til søk.


En god latter forlenger livet! Denne kategorien har kun følgende underkategori. Morsomme sitater, ironiske vitser og dumme forsnakkelser om det aller meste. Smil til verden, og du får en støvel i trynet. Smil igjen, og du har et nytt par!


Artige dikt

Skal du skrive en morsom bursdagshilsen, og trenger litt hjelp på veien? Da har du kommet til riktig sted. Her har vi samlet en hel rekke med morsomme bursdagshilsener som garantert kommer til å bringe frem latteren!


Morsomme ordtak viser at våre forfedre hadde en god humor, selv om enkelte av de artige ordtakene ikke nødvendigvis behøver å være kloke. Nedenfor finner du et utvalg morsomme ordtak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg