mandag 30. september 2019

Hvordan ha samleie

Hei, jeg er jomfru, men jeg og typen planlegger å ha vårt første samleie snart og derfor har jeg en del spørsmål angående dette. Hvem gjør det første steget? Hvor lenge og hvordan burde man ha foreplay?


Er det lurt å ha glidemiddel første gangen? Hvis man skal gi blowjob, hvordan smaker det?

Hadde samleie med en jente. Fikk vondt i penisen min etterpå. Jeg blødde etter samleie , bør jeg sjekke det du ? Blør man under samleie , mye eller litt? Hvorfor vil ikke kjæresten min ha samleie ? Hei, Har ofte lurt på hvordan det føles for en kvinne å ha sex. Tenker da mye på selve penetreringen.


Er kanskje en umulig oppgave å beskrive, men jeg spør allikevel.

Hvordan føles det hvis en mann holder penisen sin utenfor deg og terger deg før han entrer deg. Treningsforum er Norges største side om trening og kosthold for alt om kraftsport, som bodybuilding, fitness, strongman og styrkeløft. Daglige artikler og oppdatert informasjon. Samleie kan også brukes som en betegnelse på seksuelle aktiviteter mellom to menn eller mellom to kvinner.


Det kan også referere til andre former for seksuell atfer som munnsex og analt samleie. Fotosearch Enhanced RF avgiftsfri. Da ble jeg veldig redd og endte med å gå til legen og fortelle om situasjonen.


Det var fryktelig pinlig, men jeg måtte bare ha et svar. Legen syntes nok at jeg var unødvendig engstelig. Han sa at det var teoretisk, men ikke praktisk mulig å bli gravid uten å ha hatt et samleie.


Jeg har aldri hatt sex med ei jomfru og kommer nok aldri til å greie det heller. Likevel har jeg sterke fantasier om dette. Det har noe med dominans of følelsen av å være nummer en å gjøre, å ha den posisjonen i livet hennes. Til dere som har tatt dyden til en eller flere jenter, hvordan kjennes.


Ellers kan du øve deg på å holde igjen ved f. Hvis du spør en mann hvordan han hadde nytt sexen dersom penis ikke ble.

Petting kan være en ganske god måte for deg og kjæresten din å nyte et seksuelt samvær på, hvis egentlig samleie ikke kan gjennomføres av for eksempel praktiske grunner i den gjeldende situasjonen. Petting brukes ofte av par der jenten på grunn av tradisjon og moral ikke kan ha samleie før ekteskap. SVAR: Hei jente år.


Tallet er beregnet ut fra 1seksuelt aktive kvinner i løpet av ett år. Så bra at du spør om dette. Hvis du ikke er ordentlig seksuelt tent er skjeden trang og tørr.


Da blir det vanskelig å få penisen inn og samleie blir vondt. Så ofte bør du ha sex For de fleste menn vil samleie minst hver andre til tredje dag gi et sunt antall spermier, mens lengre avholdenhet for å øke antallet er ikke å anbefale. De fleste par som har sex 2-ganger i uken lykkes med å bli gravide.


Friske par som vil ha barn, kan ikke ha for mye sex!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg