tirsdag 7. mai 2019

Gode kollegaer dikt

Da begynner jo snart julebordssesongen og i den forbindelse skal vi på et ark skrive ned et positivt ord om hver kollega. Jeg har bare gode kollegaer som jeg liker kjempe godt. Noen som kan hjelpe meg her til bra ord å skrive om gode. Skal du skrive en hilsen til en kollega som slutter i jobben? Da kan vi hjelpe deg med teksten.


Gode kollegaer dikt

På denne siden får du en rekke forslag til tekst som kan passe å skrive på kortet til en god kollega. Hver stor poet skrev mange flere dårlige dikt enn de gode som du vet om. Du er ikke perfekt, og det er heller ikke din poesi. Hvis du skriver en dårlig en, sende den bort, makulere det, brenne det, eller glem det, men ikke bekymre deg om det. Hvis du ikke skrive dårlige dikt , vil de gode diktene ikke har noen plass til å komme ut.


Driver og lager kort til de tre andre damene som jobber på avdelingen min. Har lyst til å vise hvor høyt jeg verdsetter dem. Vi har det så morsomt sammen og er så samstemte i alt vi foretar oss. Kan noen hjelpe meg med et fint dikt til verdens beste kollega? Et par stinkende reinsdyr i stallen, og en smålubben nisse i hallen, et iskaldt og snøfullt vær, endelig er julekvelden her.


Gode kollegaer dikt

Nå som solen endelig har snud er det mer opphold og mindre slud snøen som smelter er våt og kram, og fjorårets hundedritt kommer endelig fram. Gode venner er engler som løfter oss opp igjen når våre vinger har glemt hvordan det er å fly. Skal du holde en tale, eller vil du bare bli inspirert? Dikt til en god kollega.


Gode kolleger er en del av jobben. Mange har arbeidet seg gjennom hytiden mens vi andre har hatt fri. En god kollega er for meg en som dele av sin kunnskap, sin erfaring. AMELIE 78: Hyllest til en kollega 22. RJÅHORNET OG STOREVARDEN Så blei det tur i fjellet i dag, etter jobb.


Gode kollegaer dikt

Vi startet fra byggefeltet på kvalsund og gjekk først til Rjåhornet. Det blåste voldsomt der, men vi fant ly og fikk spist litt og knipset litt bilder før vi gjekk videre mot Storevarden. Utsikt fra Rjåhornet. Takk til I som er verdens mest joviale. Vi kan ha gode diskusjoner som ender opp i lyst til å få til mer og bli enda bedre sammen.


Har du tenk over hva en god kollega er for deg, og er du selv en? Jeg setter umåtelig stor pris på de gode kolleger som jeg har hatt iløpet av min karriere. Det er gode kolleger som inspirerer meg i hverdagen.


Gode kollegaer dikt

Alle disponeringene som er gjort, om de var riktige eller gale, vil ikke jeg si så mye om. Dette innlegget var egentlig bare det overskriften sier: En hyllest til mine kolleger , som til tross for at de jobber nesten livet av seg, for det meste bare får tyn og kjeft. Men jeg mener mye om dem. Og som fortjener så mye, mye mer!


Tusen takk til den slappe og egoistiske kollegaen vår, takk for at du ringer min. Du og alle andre vet at du ikke er syk, du bare liker ikke dagvakter og har siden helgen sagt du ikke gidder komme idag. Du kunne ringt i går kveld og gitt b. Variasjonen mellom disse formene er gammel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg