fredag 17. mai 2019

Barnekaker oppskrift

Barnekaker oppskrift

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Se våre beste oppskrifter på nett. Velkommen til MENY. Si JA til stort utvalg. La våre oppskrifter inspirere deg! Hva vil du lage idag?


Poden har bursdag og små bursdagsbarn har gjerne sterke ønsker til både bursdagsselskapet, men også bursdagskaken. Her er oppskrift på en skikkelig kul sjokoladekake bygget sammen som en skummel sjørøverskute. Perfekt for små bursdagspirater som krever at foreldrene stiller opp med en sjørøverkake. Hos oss finner du festlige kakeoppskrifter til barnebursdag. La deg inspirere av uimotståelig klassikere og kaker med ny vri.


Dessuten er de så ekstremt lettvinte å lage fordi deigen bare skal moses raskt sammen i en food processor - og ingen elting og heving. Lagre mitt navn, e-post og nettside i denne nettleseren for neste gang jeg kommenterer. Da ble det endelig Påske igjen og på tide å lage noen søte påskekaker og annet godt.


Barnekaker oppskrift

For tiden er det ekstremt populært med enhjørningkaker, så årets påskekake er inspirert av den hotte trenden som herjer på kakefronten om dagen. Jeg doblet denne oppskriften siden jeg var usikker på om det kom til å rekke, men endte opp med å ha en hel del igjen. Skulle jeg lagd den igjen ville jeg ganget den med 5. Bedre å ha litt for mye enn litt for lite synes nå jeg. Alle bildene på bloggen min har jeg tatt selv så lenge ikke annet er oppgitt. Hvis du vil låne eller kopiere spør meg om tillatelse.


Jeg har bakt og samlet kakeoppskrifter hele livet. Her på Det søte liv viser jeg deg samlingen min med bakst og deilige kaker i alle slags varianter, lekker konfekt og nydelige desserter. Alt er testet ut, bakt og smakt av meg. Alle oppskriftene er garantert gode og enkle å få til.


Barnekaker oppskrift

Vi gir deg våre aller beste kakeoppskrifter. Hinkel Pinkel er en stor favoritt i dette huset, men for Ragnhild er det Makka Pakka som er helten og ble selvsagt hovedperson på denne kaken. Oppskrifter som passer til enhver anledning. Her er den første av Jungeltema-kakene som ble laget til min minste gutts årsdag. En gulrotkake utenom det vanlige og med mamma’s oppskrift og litt kreativ pynt ble den en suksess.


En fargerik kake til en My Little Pony-entusiast som blir år. Nok et artig oppdrag der jeg fikk bruke mange flotte farger. Med en god oppskrift på pannekaker blir du fort populær hos både liten og stor.


Barnekaker oppskrift

Vår grunnoppskrift på pannekakerøre gir et perfekt resultat og er nok til ca. Topp med syltetøy, sukker, bacon eller brunost – alle har sin pannekakefavoritt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg