torsdag 5. april 2018

Saldo telenor kontantkort

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Last ned Mitt Telenor appen for å få mest ut av våre tjenester! Saldoen på kontantkort kan også sjekkes på Mine sider. Informasjon og veiledning for hvordan du aktiverer, lader, sjekker saldo og forbruk for ditt kontantkort fra Telenor. Lad opp ditt eller andres kontantkort på 1-2-3.


Vanliga frågor om saldo Jag har laddat mitt kontantkort men saldot är fortfarande lågt Ser det fortfarande ut som att du har ett lågt saldo trots att du laddat ditt kontantkort med Telenor Fastpris eller Telenor Surf? Her kan du fylle på kontantkort og BARN-abonnement. Her finner du også link til Påfyll-appen. För att se ditt saldo eller hur mycket surf eller minutrar du har kvar på ditt kontantkort loggar du antingen in i appen Telenor Ladda eller på ladda. Våra laddningar för kontantkort Här laddar du ditt kontantkort Telenor Fastpris.


Fastpris är perfekt för dig som ringer, sms:ar och surfar en del. Du betalar ett fast pris och väljer hur mycket surf du vill ha. Ladda ditt kontantkort från Telenor direkt på webben eller via vår app Mitt Telenor. Med en prenumeration får du var 6:e laddning gratis. De seks er Telenor , Telia, Onecall (eid av Telia), Talkmore (eid av Telenor ), Chilimobil og Mycall (eid av Telia).


Saldo telenor kontantkort

På grunn av enkelheten med kontantkort i forhold til å binde seg til et abonnement, er dette en god inntektskilde for teleselskapene. Selv om man tidligere var temmelig anonym med et kontantkort , har dette i de siste årene blitt strammet inn. Det er fordi mange benyttet denne typen tjenester når de ikke ønsket å kunne spores. Det er det billigste alternativet for deg som bruker mobilen lite og kun vil betale for det du bruker. Se priser for bruk av kontantkort i Norge under.


MyCall er ledende på mobilsamtaler til utlandet og i Norge. Vi har billige datapakker og pakkeprodukter med billige ringeminutter til utlandet for kontantkort. Bestill startpakke HER!


Behöver du extra surf kan du ladda på det också. Kontantkort - Ring billig til utlandet! Har inte Telenor nån kod så man kan få saldo direkt i mobilen? Sjekke saldo , Onecall kontant Nyeste. Jeg har netopp tatt i bruk mitt Onecall kontantkort.


Så nå lurer jeg veldig på da. Hvordan kan jeg sjekke saldoen min? Billigste kontantkort - forutsigbart og enkelt. Bruker du telefonen lite, eller ønsker kontroll over forbruket til ungene? Da er et kontantkort en god løsning.


Sammenlign priser fra flere aktører her. Med kontantkort fra Chilimobil ringer du fra øre per minutt i Norge. Du kan ringe til mer enn 2land. Denne prosessen blir nå enda enklere, takket være et ferskt samarbeid med betalingstjenesten Vipps fra DNB.


Med den nye Vipps-løsningen på plass, kan du enkelt fylle opp kontantkortet ditt med mobilen, via Mitt Telenor og Vipps-appen. Datapakkene kan kjøpes når du fyller på kontantkortet, på Min side eller via SMS. Våre datapakker inneholder Rollover data og Roam like home.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg