onsdag 7. februar 2018

Gutte og jentenavn

Sleng inn deres favorittnavn! Hvis dere vet om noen fine dobbeltnavn må dere nevne dem! Norske foreldre velger ofte populære engelske jentenavn og engelske guttenavn til sine babyer. Se populære, vanlige og sjeldne guttenavn. Finn guttenavn til babyen din.


Se navnestatistikk med topplister for guttenavn.

Guttenavn: Gabriel. Navnene er også brukt for begge kjønn i Norge, og Utne lurer på om de kan ha kommet hit med innvandring fra USA. Christian har for eksempel en flere hundre år lang tradisjon som både gutte- og jentenavn , og betyr kristen.


Jeg bare lurte på om det er mulig å endre navnet mitt (juridisk, på papir, administrativt, hva det nå heter) slik at jeg har et dobbeltnavn som har et gutte - og et jentenavn ? Kjell-Astri for eksempel. Det er ikke tull, jeg mener det helt på alvor, i og med at jeg ikke definerer meg selv som et av kjønnene. Hehehe, jeg og samboer har navn på bokstaver.


Hvilke er dine favoritt gutte- og jentenavn ? Stem i pollen lenger nede.

Husker du da Emma tok Norge med storm, og nesten alle valgte det mest populære navnet? Både Sofie og Jakob har en klassisk popularitetsutvikling for navn, sier seniorrådgiver Jørgen Ouren, som har ansvaret for navnestatistikken. Schibsted-konto, tidligere SPi er vårt digitale påloggings- og betalingssystem. Gi din stemme lenger ned i saken. Enig med trådstarter, at guttenavn er vanskeligere enn jentenavn vi hadde guttenavn som var aktuelle da vi fikk første.


Synes det er såå mye vanskeligere å finne guttenavn enn jentenavn , kunne ha listet opp en hel haug med jentenavn som jeg synes er fine, men de jeg har skrevet opp er mine favoritter. Det ble ei jente, og de navnene er i grunn de eneste vi er enige om til gutt enda. Men i mellomtiden har to av søskenbarna til mannen fått barn, og begge navnene er nå brukt opp. Hva var oddsen for det liksom.


AnonymBruker skrev: Hva mener du med det første ? Er det noe problem med forventningene? Ja ut fra det du skriver syns jeg det Du skriver: Jeg har en fin familie, men det er ikke nok når alle har, mestrer utdannelsen og får seg kjærester eller barn. Kan du forklare dette? Vi vil hente ut lister med alle jente- og guttenavnene. Disse finner vi ved å klikke på fanen Tabeller.


Fine gutte- og jentenavn - Graviditet, spedbarn og babytiden. Dobbeltkjnnede navn. A-Medi - Din lege i Asker og Brum Gynekolog Gynekolog.

Barn og Ungdom - Tannlege Erik Svendsrud - Oslo Alle barn har tilbud om gratis tannbehandling frem til de fyller r. Sv: Uvanlige og pene navn Tanken streifet meg, men det er akkurat som Iben. Det kan være både gutte og jentenavn. Like mange menn som kvinner som heter det i Norge faktisk. Blant dem vi fant var Lerke, Diis, Eirun (alle jentenavn ), Trygg, Thorn, Eggert (guttenavn) og Love ( gutte- og jentenavn ). I Telefonkatalogen står en person oppført med det romantiske navnet Love Joy, og en annen har fornavnet Love Erik Peter.


Men de er ikke de eneste med det kjærlige navnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg