onsdag 21. februar 2018

Bordkort barnedåp

Lag flotte bordkort med individuelt navnetrykk enkelt på PC eller mobil. Vi har Bortkort og Alt Annet du trenger til en Vellykket Fest. Kortshop leverer bordkort med gjestens navn ferdig påtrykt til barnedåp og navnedag. Bordkort til barnedåp.


Bordkort barnedåp

Mangler du inspirasjon til hvordan du lager fine bordkort til barnedåp ? Her finner du varer og idéer med veiledninger så du enkelt kan komme i gang. Fargene kan du selv velge så dine hjemmelagde bordkort passer til din barnedåpsfest og den stemningen du vil skape. Eller man kan gjøre det enkelt å bruke kun et bilde av konfirmanten og skrive navnene for hånd. Har du lyst til å lage kreative bordkort ? Lag dine egne bordkort og gi festens borddekning et personlig og kreativt preg.


Alle bordkort -idéene har veiledninger og fargene kan du velge selv så dine bordkort passer til festens tema og din smak. Du trenger bare saks, penn og papir. Skal du feire konfirmasjon, bryllup, bursdag eller barnedåp ? Her får du tips til tre enkle og superfine bordkort som gir festbordet en personlig touch. Dette gjør seg gjeldene ved de store festene slik som bryllup, konfirmasjon og barnedåp , hvor man ofte holder en stor fest og har mange gjester.


Bordkort barnedåp

Det finnes drøssevis av forslag til hvordan en kan lage bordkort til dåp på nett, og det er mange gode alternativer der ute. Om du ikke er en stor scrapbook entusiast og ikke har en del utstyr er det greit å holde seg til enkle bordkort , ellers så kan du ende opp å bruke LANG tid. Selskapsshop tilbyr bordpynt og tilbehør til bryllup, dåp, konfirmasjon, bursdag og fest.


Vår nettbutikk bruker cookies slik at du får en bedre kjøpsopplevelse og vi kan yte deg bedre service. Vi bruker cookies hovedsaklig til å lagre innloggingsdetaljer og huske hva du har puttet i handlekurven din. Se vårt store utvalg. De Beste Priser Nå! Jeg har tidligere lagt ut en innlegg hvor jeg viste frem dåpskortet jeg laget til herlige lille nevøen min sin dåp – såklart formet som en boble-bil da dette var temeat for dåpen!


Bordkort barnedåp

Personalisering Festlige anledninger Jul Bryllup. Finn etter kategori. I dag skal jeg vise fram bordkort som jeg fikk bestilling på til en barnedåp. Tusen takk for bestillingen, Anne Mette! I dag vil jeg vise bilder av dåpskortet jeg laget til barnedåpen til herlige nevøen min.


Jeg tenkte dette ville være en supersøt idè til både invitasjoner og i miniutgave – til bordkort til en guttedåp. Eller såklart slik som jeg og tvillingsøsteren min brukte det, som kort sammen med dåpsgaven! Så hva syns dere om første. Kreative bordkortidéer- og maler til bryllup, dåp, middager, barnebursdager, konfirmasjonsselskaper mm. Her har vi samlet et stort utvalg av pynt til dåp.


Ta en titt og la deg inspirere! Dåp er en kristen seremoni som markerer barnets inntred i kirken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg