tirsdag 6. februar 2018

Kjeks uten sukker

Kjeks uten sukker

Ikke kast bort tid med dumme jenter! Møt ekte kvinner i premium-dating sites. Det er en person for alle! Møt din sjelevenn i disse premium dating plattformer.


Kjeks uten sukker

Har du lyst på noen smarte kjeks til hverdags, så prøv disse nydelige havrekjeksene. De egner seg selvfølgelig året run og trykker du dem ut med pepperkakeformer så skapes det julestemning med en gang. De går unna som varmt hvetebrød hos oss, så jeg baker som regel dobbel porsjon hver gang. Idag har eg dessverre ikkje ei ny, kjøttfri middagsoppskrift til dere, så derfor vil eg heller gi en populær og nydelig oppskrift i reprise: sukkerfri havrekjeks! Desse er litt søte med god smak av kanel, kardemomme og vanilje.


Kjeks er ofte tilsatt mye sukker. Med denne oppskriften kan man gi barna kjeks med god samvittighet, til og med til frokost! Disse kan spises fra mnd. Jeg fatter fortsatt ikke at disse er sunne og uten sukker , for dem smaker som noe veldig usunt jeg kunne ha funnet i butikken.


Kjeks uten sukker

Jeg slet med ikke å slenge i meg hele bønsjen da dem var ferdig i går. Du kan når som helst melde deg av e-postlisten. Mange kjeks er fulle av sukker , fett og kalorier, og fattige på fiber og andre næringsstoffer. En del kjeks inneholder fremdeles palmeolje, men heldigvis har mange byttet over til andre typer oljer.


Pass deg for palmeolje. Når det gjelder kjeks , er ofte dette en vrien nøtt for oss forbrukere. Eller de kan se tynne og lette ut, samtidig som de er. Jeg heter Anne Spurkland og er lege, forsker, immunolog og pasjonert baker av frie kaker som alle kan spise.


Denne bloggen er en forlengelse av boken “Frie kaker. Sukrin er et trygt og naturlig alternativ til sukker. Lei av unge kvinner? Prøv disse premium dating sites.


Finn kjærligheten til livet ditt! Den topp karakter seriøse dating sites i Oslo. Jeg er Linn Stoksta en sprudlende ernæringsrådgiver med bachelor i Samfunnsernæring. Jeg elsker å inspirere, spre kunnskap om mat som gjør kroppen vår GLAD og matlaging.


Seks kaker uten vanlig sukker. Den gjør at kjeks og cookies får sprø utside og myk kjerne og egner seg også til hjemmelagede barer. Den sukkerfrie varianten passer fint for deg som er opptatt av å redusere litt på sukkerinntaket til tross for at det er jul, eller du kan lage disse med vanlig sukker hvis du ikke er så nøye på det.


Les mer om hva jeg tenker om sukkerfri julebakst lenger ned. Ekte amerikanske cookies skal være store, myke og nystekte og inneholde mye brunt sukker , smør, valnøtter og sjokolade. Denne oppskriften gir cookies av akkurat denne typen! Cookiesene anbefales å spises nystekte eller avkjølte med is imellom, som en sandwich. Oppskriften gir stk.


Kjeks uten sukker

Hell væsken over grynene og la det stå i ca. Bland bakepulveret i litt av melet og bland dette inn i grynmassen. Kna inn så mye mel at massen kan kjevles ut til en passe tynn leiv. Stikk ut runde kjeks med glass eller skjær firkanter. De fleste kaker inneholder vanligvis mye mel, sukker eller fløte, og fortsatt er denne kaken rik på proteiner, takket være dens innhold av kikerter og egg.


Vi har allerede testet sjokoladekjeks og barnekjeks, og nå har turen kommet til kjeks som markedsføres som sunne. Selv om flere av disse kjeksene inneholder mindre sukker , mer fiber, og mindre fett enn en del andre kjeks , er de likevel ikke så sunne at de bør spises til hver dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg