fredag 8. januar 2016

Sjokolademuffins uten sukker

Ikke kast bort tid med dumme jenter! Møt ekte kvinner i premium-dating sites. Saftige, smakfulle og nydelige muffins uten tilsatt sukker og gluten, som også fint kan lages uten melk.


Sjokolademuffins uten sukker For ca. For å lage muffins uten sukker trenger du: 1g meierismør, la stå i romtemperatur en stund først.

Ikkje vær skeptisk, du smaker ikkje bønnene. Det er en smakskombinasjon som rett og slett er nydelig! På hyttetur er det greit med halvferige mikser, og eg slo til med sjokolademuffins på fjellhytta vår for ei lita stund sida, før eg drog til USA. Ved å bytte olje med kesam bli kaloriinnholdet masse mindre og fettinnholdet minimalt.


Sausen inneholder mindre fett enn andre vaniljesauser. Vi blir aldri lei sjokolade, blir vi vell? Ei oppskrift på saftige, luftige sjokolademuffins som er uten sukker , gluten og melk.

Sett ovnen på 2grader. Det er fortsatt sesong for norske bringebær, og idag har eg en oppskrift på sjokolademuffins med innbakte bringebær og bringebærglasur som er heilt topp å bake med dei ferske bærene! Lages både raskt og enkelt, og muffinsene er fri for sukker og gluten. Det blir forskjellig konsistens på kaker om man pisker eggedosis eller ikke.


Eggedosis gir luftig, vanlig kakekonsistens. Noen ganger er nettopp det meningen med oppskriften. Lei av unge kvinner? Prøv disse premium dating sites. Finn kjærligheten til livet ditt!


Proteinrike sjokolademuffins uten mel, nøtter og sukker 30. Godis og kaker Siden det ble postet sjokolade cookies på bloggen i går hadde jeg egentlig tenkt å sitte på disse herlighetene til i morra, men jeg har veldig problemer med å sitte på ting jeg er så fornøyd med! Magiske sjokolademuffins. Dette er en oppskrift i serien LØRDAGSGODT hvor jeg lager sunne alternativer til lørdagsgodt for store og små. Denne lørdagen serveres klassiske blåbærmuffins, men deigen er uten sukker.


Glasur kan du lage av gresk yoghurt, kakao og søtning, eller rett og slett philadelphia sjokolade. Vil du lage dine egne muffins fra bunnen av finner du oppskrift her) God onsdag!

Derfor må jeg selvfølgelig ha oppskrift på glutenfri sjokolademuffins her på bloggen. Det som er så herlig med muffins er at det er så raskt og enkelt. De er himmelsk gode uten glitter og glam – en sikker vinner en kosekveld med en kopp kakao, etter en deilig middag eller til bursdagsselskapet. Jeg hadde en periode uten sukker , melk, gjær og sukker , og lagde sjokolademuffins med bringebær. Bytt ut sukker med sukrin eller splenda, og putt i noe bær som gir litt mer søtsmak.


Men ikke bli overrasket hvis sukrin gir en litt kaldere sukkersmak enn du er vant til. Jeg har gått til innkjøp av muffins-stekebrett til hytta, og satte i gang med å bake sjokolademuffins til kveldskosen foran peisen. Jeg er jo så heldig at jeg har en liten kjøkkenassistent på måneder som hjelper til så godt han kan med å finne frem alskens boller og sleiver som det kan bli bruk for.


Den topp karakter seriøse dating sites i Oslo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg