tirsdag 15. oktober 2019

Silikonpupper blogg

Stort utvalg i transgender shop Føl deg som kvinne - Bestill nå! Etter at jeg la ut bilde i bikini har jeg fått helt sykt mange spørsmål om jeg har tatt silikon. Og svaret på det er nei.


Denne artikkelen er ikke ment som en oppfordring til å ta silikon, men som en liten hjelp hvis en befinner seg i tenkeboksen. Hvis en vurderer en operasjon bør en tenke seg godt om, og det er viktig at det blir gjort en nøye vurdering. Jennie Sofie (18) har fått megasuksess med blogg og Instagram.

Men hun vil ikke bli en av bloggerne som satser på silikonpupper , restylane og rumpeløft. Ble silikonpuppene dine ødelagt etter graviditeten? Dette er spørsmålet jeg får aller oftest av andre! Og i og med at det er så mange som lurer på ting rundt dette med silikon, graviditet og amming etterpå, tenkte jeg å skrive et innlegg om min opplevelse, både når det gjelder hvorfor jeg i det hele tatt valgte å gå til det skrittet å operere inn silikon, og også hvordan.


Selv så har jeg silikon, dette var noe jeg ønsket meg i mange år, da jeg nesten ikke hadde antydning til pupper. Hadde store komplekser på grunn av dette. Som blogger føler jeg det som en slags forpliktelse å teste ut hva det vil si å være en toppblogger. Og jeg har fått med meg at det er en stor fordel (stor fordel, haha, den var jeg heldig med) å ha silikonpupper hvis man vil være toppblogger.


Innhold og ytringer publisert på denne bloggen er bloggerens personlige ansvar.

All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Egmont Publishing AS. Likevell er det folk som ikke tror på meg. Det er vel ikke akkurat noe hemmelighet at jeg har silikon, så derfor tenker jeg det går fint å dele dette.


Dette trikset så jeg på en video for mange år siden, og i går kom jeg på det igjen. Nesten da, men du skjønner tegninga. Så godt som alle med det vi i dag kan kalle et normalt kosthol har godt av å spise mindre kjøtt og mer fisk enn de gjør i dag.


Sjekk de aller hotteste kvinnelige bloggerne i Norge. Tror nok at ryktet om menns fokusering på pupper er litt oppskrytt. Kvinne er kvinne verst. Hvis det var bare kvinner i verden, hadde alle hatt silikonpupper. Menn er nok litt mer opptatt av å leke med de som en del av et forspill.


Langt de fleste puppene er jo under den akten stort sett like, men størrelse, form og likhet har da ingen. I dag skulle jeg for første gang se puppene mine uten bandasje. Men ingenting kom i nærheten av realiteten og hvor ille puppene mine faktisk ser ut! Hengepupper, små pupper, store pupper, spisse pupper, silikonpupper , skjeve pupper, dråpeformede pupper, smale pupper, bjelleformede pupper, stramme pupper, pupper etter amming, osv. Regner med at jeg kommer til å få mange reaksjoner og ulike meninger nå, men det går fint.


I går sendte mamma et bilde hun hadde kommet over i noen gamle mapper. Det var av meg, og det var ikke spesielt pent.

Men poenget var ikke det merkelige ansiktsuttrykket, eller den litt rare posituren. Poenget var det gigantiske brystene mine! Jeg er skikkelig klar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg