tirsdag 9. juli 2019

Tekst på bursdagskort

Tekst på bursdagskort

Gratulasjonskort til mange Anledninger. Lynrask Levering og Gode Priser! Nordens største utvalg! Skal du skrive en bursdagshilsen eller kanskje et bursdagsdikt, og trenger litt hjelp på veien? Da har du kommet til riktig sted.


Tekst på bursdagskort

Vi kan hjelpe deg som skal lage bursdagskort. På denne siden kan du finne tips og inspirasjon til hva man kan skrive på kortet til den som har bursdag. På denne siden får du en rekke forslag til tekst som kan passe å skrive på kortet til en god kollega.


Bursdagskort – Side av 3. Jeg tenker på deg, og sender deg de aller beste ønsker på bursdagen din. Jeg ønsker deg god helse og mange flere gode år å feire. Kast ikke bort tid med å telle lys på bursdagskaken din, tell heller lykkelige øyeblikk i livet ditt. Kos, klapp og klem til deg på dagen din! Nok eit lys skal blåsast ut, du blir snart ein vaksen gut, åra har gått i slik ein fart, og vi har vore med deg heilt frå start.


Logg inn for å følge dette. Tekst på bursdagskort ! Jeg er ei dame i min beste alder. Jeg har voksne barn og er bestemor til skjønne prinsesser. Interessene mine er mange, og jeg liker å holde på med forskjellige ting. Derfor blir det spennende å se hva denne bloggen kan bli fylt opp med.


Har en stor samling med gratis bursdagskort som kan printes ut. Krever registrering) Besøk siden: bluemountain. Fullstendig gratis nett-tjeneste med stort utvalg av både gratulasjons- og innbydelseskort. Du redigerer og legger til tekst til kortene i nettleseren.


Etter jeg selv har opplevd å glemme å kjøpe bursdagskort til barna når de skal i selskap og sittet febrilsk på nettet etter å finne noe som jeg kan printe ut i siste liten - uten hell. Vel, etter å ha prøvd diverse programmer ble dette til en lek og hobby. Så nå håper jeg du har printeren klar! Først i Norge med sølvtrykk. Ingen ekstra kostnad ved eksklusive trykk.


Send gratulasjonskort ut gratis. Du kan legge til bilder, farger og tekst på ulike bursdagskort. Vær kreativ, og lag dine egne kort bursdag og få det på trykk av oss med moderne utstyr. Lage bursdagskort på nett.


Når du ønsker å utfolde deg selv kreativt, så er det bare til å lage bursdagskort. Det er en god tanke å lage hjemmelaget bursdagskort og ikke minst personlig. Nå leter jeg etter fine ord jeg kan skrive inni kortet. Kan noen hjelpe meg med morsom tekst på bursdagskort ? Anonym bruker Anonym bruker. Det er ikke mangel på ferdige bursdagsinvitasjoner i forretningene.


Morsom bursdagsinvitasjon tekst – lag selv. Det enkleste vil være å velge de der du fyller inn navn, tid og sted på en stiplet linje. Nettet er også fullt av maler som kan lastes ned og printes ut, eller sendes som vedlegg på mail. Last ned en kortmal og feir noen du er glad i. Selv om det er tekstmeldinger som er på moten i dag, føles det fortsatt godt å få et kort.


Tekst på bursdagskort

Og det føles like godt å ha et sikkert valg når du har behov for å sende et: Kortmaler fra Microsoft Du finner en bred rekke av maler for bursdagskort , takkekort, og til og med julekort med bilde. Hva er det du lurer på da? Du stiller et merkelig spørsmål, har fått et konkret og - synes jeg - ganske logisk forslag og svarer så med å være spydig?


Du vet du har passert når du synes de på ser ungdommelige ut. En stor og varm gratulasjon til deg på dagen din. Vi skal lage snipper med melis på Så her er nok å gjøre for Tommeltott og Slikkepott og Langemann og Gullebrand og Petter Spillemann (x2) Vi skal felle grantre når vi til skogen går, pynte det med lenker når det i stua står Vi skal sette lys på , røde og blå Vi skal møte nissen som banker på Vi skal danse ringdans, syng hopp tra-la. Måtte solen skinne for deg i hele dag. Gå på ein bokhandel og sjå på dei ferditrykte korta der, kanskje du finn litt inspirasjon.


Det aller finaste nokon sa til meg da eg mista nokon eg var veldig glad i, var Eg ber for deg. Er ikkje kristen sjølv, men det varma så utruleg at nokon tok meg med i sine eigne bøner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg