onsdag 4. desember 2019

Russenavn bil

Super bilferie med halvpensjon. Book ditt opphold i dag og spar penger - Se våre tilbud her! Finn din ferie i Norge. Kjør selv ferie i hele Europa. Masse av opphold med høy rabatt.


På jakt etter navn til deres russebil eller russebuss? Sliter du med å finne navn til ditt russekjøretøy? Det første som bør være på plass før planlegging av hvordan russekjøretøyet skal se ut med tanke på eksteriør, interiør og konsept, er navnet.


Vi leide bilen istedet for å kjøpe. Det var en Dodge Ram 3-som hadde tjenestegjort i Oslo som svartemarje, og hadde fortsatt gitter for vinduene innvendig. Den hadde også en noe modifisert motor, annet innsug og dyser. Brukte drøye litern på mila uansett hvordan vi kjørte.


Var damer og kun to gutter på den. Vi gjør det enkelt for russ å finne, kjøpe og selge russebiler og russebusser på nett. Min er ganske kjedelig men. Men ihvertfall denne jenta var litt annerledes, for hun var rett og slett ikke sjenert at all, hun bodde langt nok unna. Håkkey, da var du ikke broren til noen på bilen vår Vår bil gikk på Fyllingsdalen.


Hvis de hadde det navnet i år så har de faen meg stjålet det:P. Men selvfølgelig er det en ting som står fast, og dette er navnet. Begynner renne ut p tiden her ogs vettu. Russebilnavn Forum Donkr Vi trenger BrussebilnavnB siden det nrmer seg the one and only.


Pussy wagon er et fint navn, dog brukt opp i kill bill. S navnegenerator inneholder over 5aktuelle russebilnavn og kanskje noen mindre akuelle, tacky og forhpentligvis sttende navn. Hva var deres russenavn ? Russenavn - Sosial prat og humor - Kvinneguiden. Jeg var Tøffasta.


De andre syns jeg var så tøff som fullførte skolen selv om jeg ble gravid og fikk barn i skoleåret. Men med bare mnd igjen, så syns jeg ikke det var verdt å ta permisjon. Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget.


VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes. Hvis det er målet har jeg bare ett tips til dere: Alkohol, mye alkohol. Fordi jeg var russ da eldsten var 1. Hei, vi er en gjeng på jenter som leter etter russenavn til konseptet vårt. Logoen er bilde av en tarzan-jente, så navnet bør være relatert til logoen Noen som har noen gode forslag?


Vi har allerede laget logo, men mangler navn. Bestemte navnene våre selv vi, men dog under sterkt gruppepress. Og så blir det offisiell dåp natt til første mai, men egentlig er jo det litt tullete når alle vet navnene fra før. Er ikke så mange år siden jeg var russ, og da var begge deler vanlig.


Vi fant russenavn på hverandre sånn at vi tenkte på noe som var typisk for den personen, eller en morsom hendelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg