onsdag 6. juni 2018

Smilelab tannbleking

Smilelab tannbleking

Finn det du har lyst på her! Smilelab tilbyr moderne skjønnhetsprodukter for smilet. En komplett serie innovative produkter som fokuserer på hvitere, renere tenner og bedre munnhygiene. All produktutvikling er basert på faglig solid forskning og testing.


Smilelab tannbleking

Disse er tynne, transparentene og tilpasser seg tennene dine. Enkelt å bruke og gir fantastiske resultater. Helt trygg, emaljevennlig og fjerner i tillegg plakk og dårlige bakterier. Smile lab offers superior smile care — the modern way. Da kan det være lurt å investere i noe mer enn bare den daglige tannpussen.


Vil man legge ned litt tid på å gjøre tannblekingen selv, hva skal man da tenke på og hvilket produkt gir den beste tannblekingen? Tannbleking best i test. Det skal vi fortelle deg nå! Effekten av tannbleking varierer fra person til person, og årsaken til misfargingen vil også avgjøre hvor godt blekingen virker. Er de farget av tjære fra tobakk?


Smilelab tannbleking

Har de vært bleket tidligere? Spør tannlegen eller tannpleieren om hva du kan forvente før du begynner. Produktet Swiss Whitening er produktet som inneholder noe blekemiddel, og er oppført med mindre enn hydrogenperoksid. Det er fordi det ikke er lov å selge tannbleking med et høyere innhold av blekemiddel. TV hjelper deg mener at produktene per definisjon ikke kan kalles tannbleking , og har ikke dokumentert effekt.


Alle drikker kaffe og rødvin (som kan misfarge tenner), og én røyker. Ingen har fått utført tannbleking under testperioden eller kort tid i forkant. Alle har kun brukt deres aktuelle tannkrem under hele testperioden. Profesjonell tannbleking - Nå 49- Kjøp i dag og få fri frakt! Dette gjør at vi kan presse prisene og tilby kundene våre bedre og mer effektive produkter for å få hvite tenner.


God kvel hjerter! Nettopp kommet hjem fra en ganske kjapp treningsøkt, kjente med plutselig litt uggen da vi kom dit (MÅ være de svingete veien helt frem), så da måtte jeg lytte til kroppen og ta det litt rolig. Vennene mine alltid reiser til tannlegen i Polen, fordi det er mye billigere.


Siste gang reiste jeg med dem og bestemte meg for å ta en behandling med tannbleking Utmerket effekt. Alle ønsker å vite hvor jeg har gjort det. Det hadde kostet meg litt forresten, og jeg hadde muligheten til å utforske byen. Ingen av testpersonene fikk hvitere tenner i løpet av testperioden på tre uker.


Det beviser vel bare det at så lenge det ikke er noe blekemiddel i produktet, så er effekten lik null, sier. Jeg har lyst til å prøve meg på hjemmebleking av tennene, men synes det er forvirrende mange valg der ute. Har lest mange positive blogginnlegg om SmileLab , men tipper mange av disse er sponset.


Crest Whitestrips er jo mye billige, men det er så mange forskjellige typer på ebay, hvilken skal jeg. Det er sjelden tannbleking er direkte skadelig, i hvert fall ikke om tennene og munnen er frisk og sunn, men det er allikevel mulighet for å få bivirkninger, og ising er den mest typiske. Ca halvparten av alle som bleker tennene opplever ising, enten spontant eller ved inntak av varm eller kald mat og drikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg