fredag 22. juni 2018

Bursdagskort til pappa

Bursdagskort til pappa

Bruk vårt verktøy til å skreddersy bursdagskort ved hjelp av kreative muligheter. Vi har et stort utvalg design tilpasset livets viktigste øyeblikk. Se alle mulighetene her. Gratulasjonskort til mange Anledninger. Lynrask Levering og Gode Priser!


Eksklusive dugnadskort med sølvtrykk. Lettsolgt og høy fortjeneste. Wil je direct zekerheid over je Opzegging? Laat dan ons je Opzegging regelen.


Hvorfor du ikke til tider blir lei, skjønner absolutt ikke jeg, men uansett vil jeg at du skal se, at dine råd hjelper meg avsted. Noen ganger tar det en spesiell ferie, som en bursdag, å la pappa i livet vårt vet hvor viktig han er. Vår 15- års erfaring i Trondheim , har lært oss å tilpasse asiatiske smaker til den vestlige.


Bursdagskort til pappa

Ekte thailandsk mat i Trondheim. Søndre gate Trondheim. Nå har vi vært i Trondheim en stun og det har vært så gøy å få levere mat til dere.


Vi ønsker å gjøre dagen din litt bedre, et måltid av gangen. Nok et bilde av pappa da han var enda yngre. RitaK Velkommen til bloggen min:-) Her finner du litt av hvert om meg og mitt. Pappa til en herlig gutt p 2. Etter jeg selv har opplevd å glemme å kjøpe bursdagskort til barna når de skal i selskap og sittet febrilsk på nettet etter å finne noe som jeg kan printe ut i siste liten - uten hell. Vel, etter å ha prøvd diverse programmer ble dette til en lek og hobby.


Så nå håper jeg du har printeren klar! For eksempel alle ganger du har sagt ja når mamma har sagt nei. Til og med mer enn sjokolade. Jeg elsker deg pappa. I dag spanderer jeg Litago og en grill i brød.


Da har du kommet til riktig sted. Vi kan hjelpe deg som skal lage bursdagskort. På denne siden kan du finne tips og inspirasjon til hva man kan skrive på kortet til den som har bursdag.


Bursdagskort til pappa

Bekymret pappa passer på. Liten satellitt søker i rommet etter bane. Stor planet er ensom. Signalene er så få. Mange tunge slag kan få oss sakte til å hardne. Lille lammet løper. Livredd pappa passer på. En ny planet er nå der man før ingenting så. Lunefull vind løyer.


Og ugla fløy fra tre til tre og ropte hele natten i morgen skal det være fest hos Bamsen klokken atten. Det begynner å klarne. Bamse, Bamse, Bamse bra, fødselsdag skal Bamse ha, Hei hurra for Bamsefar som er så snill og rar. Og reven skulle skaffe kjøtt og være kokemester og bake brød og lage mat til femogtjue gjester.


Bursdagskort til pappa ! Den siste dagen i januar ble det servert kake og en liten gave til min kjære kollega som februar skulle ta fatt på nye utfordringer i. Min kjære pappa fylte år den oktober, og jeg lagde dette kortet til han. Et enkelt kort, fordi jeg hadde utrolig dårlig tid på meg. P veggen henger et bursdagskort til Hanna fra bestevenninnen og de to. Mange har mye kontakt med pappas kjreste sine foreldre, kanskje de bor nrmere enn dine egne besteforeldre, eller kanskje kjrestens barn og dere er mye.


Her er mitt DT-bidrag til ALT ER LOV-utfordringen hos North Star Design denne måneden. Tekststemplene jeg har brukt på dette kortet er fra Norsk Stempelblad. Da jeg skulle lage bursdagskort til pappa var temaet for kortet ganske enkelt å velge. Husker ikke helt, men tror dette er første gang jeg lagde ett sånt trappekort!


Alle mennesker blir eldre med årene. Så lykke til med de andre to, og gratulerer med dagen! Selv om jeg stadig blir eldre, kan jeg alltids trøste meg med at jeg fortsatt er yngre enn deg!


Ha en flott bursdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg