onsdag 2. mai 2018

Rutiner baby 4 mnd

Hvilke rutiner har dere på babyene som er mnd ? Jeg prøver å få inn litt rutiner på søvn på dagen og samme leggetid hver kvel men jeg syntes ikke det er noe lett. Fordi den ene dagen sover hun min, og dagen etter timer. Da blir alt forskjøvet lissom. Er det for tidlig å få inn rutiner e.

Jeg har en liten gutt på mnd nå, og jeg lurer litt på deres rutiner på mat, søvn og legging? Både hos de som fullammer og ikke. Her i hus står vi opp i 8-tiden, han får som oftest mat før vi går på badet. Han spiser hver time.


I den siste tiden sover han dupp ca 1-timer etter han har stått opp i min ca. Men lå kanskje min på matta til sammen om dagen, da med en kort mage-treningsøkt. Leker var ikke intrisange, ansikt er gøyst på den alderen.


I -månedersalderen forsvinner mange av refleksene spedbarnet var utstyrt med fra fødselen.

I tillegg til griperefleksen, forsvinner de fleste refleksene i 3- månedersalderen. Refleksene er ukontrollerte og ubevisste reaksjoner som er medfødte. Nesten på dagen mnd (ja det var mnd som var riktig alder da) begynte vi med grøt, og neste steg var mnd middagsglass. Med fruktpure til dessert.


Hei, jeg har en gutt på mnd. Soverutiner mnd gammel baby - NybaktMamma 23. Vi har en åring og mnd baby. Man kan allerede etter to mneder lage trygge og fine rutiner hvis det er.


Etter mnedersalder - Sov godt Rd for alle babyer. Mat og svnruntiner - baby mnd - Smtroll 0-r - Forum - mat og svnruntiner - baby mnd skrevet i Smtroll 0-r: Hei damer. Matvaner og rutiner baby 10mnd Familie,.


Ny soving for baby rundt kl 09. Deretter er det amming og soving ut over dagen. Vanligvis blir det 3- sovinger. Stell, pysj og grøt før kl. Gratis frakt fra 6kr. Finn laveste nettpris her.

En tråd i 'Livet med barn 0-år' startet av Melly_,. Nå er det på tide med leggerutiner og en bamse! Baby mnd - rutiner ? Slik hjelper du din baby å sove. Følg babyens utvikling måned for måned fra fødselen til barnet fyller år. Råd til foreldrene om hva dere kan forvente dere, og tips til oppdragelsen.


Begge legger seg kl 1 og sovner greit da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg