tirsdag 29. mai 2018

Noka nudler

Kjøp på nett eller hent i butikk. Fri frakt over 19- Rask levering! Hu Hår og Negler. Supermat, Snacks og Barer! Stort utvalg av kosttilskudd! Gratis frakt fra 6kr. En smak av Asia som er enkel, smaker godt og er rask å lage.


Noka nudler

Med hjelp av NOKA , som har et velbalansert karbohydrat- og proteininnhold forbrenner man fett, men beholder muskelmassen. NOKA Nudler er perfekt som tillegg til Milkshakene når man vil ha noe mettende i løpet av vektreduksjonen eller hvis man savner noe å tygge på. Igår testet jeg disse NOKA nudlene. De smakte overraskende godt. Jeg lot nudlene trekke ekstra lenge i kraften.


Jeg kan ikke bytte ut alle måltidene med NOKA enda ettersom jeg ammer, men noe bytter jeg ut. Hvert noka mltid inneholder 200kcal og tillegg til dette drikker jeg ett par kopper med. Idag er jeg faktisk p dag med NOKA dietten og jeg syns det har gtt. Jeg begynte på NOKA dietten i går.


Så vet jo ikke om det fungerer enda. Håper dette fungerer. Synes samken blir medre å badre faktisk.


I og meg at jeg ble så positivt overrasket over shakene så har jeg i dag bestillt meg flere produkter slik at jeg kan variere mer. Fikk anbefalt nudler fra NOKA - som skal være kjempegode og kan brukes både i WOK og som en egen rett. Kommer tilbake med tilbakemeldinger på dette. NOKA er en lavkalori diett, men kan også brukes som livstil. Man kan fint spise vanlig mat utenom NOKA produktene og fortsatt gå ned i vekt.


Noka nudler

Et måltid inneholder ca 2kcal og da får du også i deg alt av vitaminer, mineraler, fett og karbohydrater kroppen trenger iløpet av et målti dette er ofte vanskelig å få i seg gjennom vanlig kost. De er veldig gode og inneholder litt over 2kcal. Men har nå kjøpt NOKA nudler , crispy barer og caramel barer via nettet. Mens shaken de har ligger på over 3kcal.


Har nå begynt på noka dietten. Syns det er enkelt å finne ut ca. Vet jo at pulver (barer, nudler og div annet og da ) dietter er forhatt. Og de fleste sier man går opp igjen med en gang.


Men det er vel visst man ikke legger om kostholdet og fortsetter på det gamle? Jeg er lat, lat og atter lat blitt nå. Pga manglende søvn hel. Amd Amoled Android Apple Audi bagasje Bank Batteri Bil diesel euroshopper hardware HD Hodetelefoner HTC Kjeks Kredittkort led Logitech mac mini Mastercard Mobil Mobiltelefon Motor mpx mr.


Det jeg syntes virket lovende med denne dietten i forhold til for eksempel Nutrilett- er at denne kuren inneholder flere kalorier, som gjør at kroppen ikke går inn i spare-modus. Etter å ha notert ny topprekord på vekta gikk jeg til det drastiske skrittet å bestille såkalt startpakke fra Noka. Alle advarsler om raskt ne dobbelt opp ble blåst vekk. Noka var sparket bak som jeg trengte.


Ikke var det med noe anbefalinger om hvordan jeg skulle fordele c. I dag er første dag. Ved hjælp af NOKA , som har et velafbalanceret indhold af kulhydrater og proteiner, forbrænder man fedt mens muskelmassen bevares. NOKA nudler er perfekt som supplement til Milkshakene når man har lyst til et mere reelt måltid under vægttabet, eller når man savner noget at tygge på.


Ett lettere middags-alternativ innenfor produktutvalget til Noka , og er en pakke med en lettere form for nudler inkludert krydder, kyllingkraft og noen ekstremt små frysetørkede grønnsaksbiter. Ferdig tilberedt inneholder denne 2kcal, noe som er noe mindre enn eksempelvis tilsvarende produkter slik som Mr. Lee med kyllingsmak (2kcal).


Noka nudler

Hvilken av dem er det som er god?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg