fredag 13. januar 2017

Stikkinger i underlivet gravid

Rask og trygg leveranse. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Så lenge dette er en følelse som kommer og går, er det vanligvis helt normalt. I de fleste tilfeller er dette ufarlig, og et tegn på at det skjer mye i livmoren som vokser inne i magen, sier Karin Johansson, jordmor ved Oslo jordmor-og kvinnesenter.


Hei :) Jeg er i uke idag. Dette er mitt første barn å lurer derfor på en del. Fødsel nærmer deg og jeg gleder meg og er spent! Har siden uke hatt veldig tynn utflo vonde kynnere og stikkinger. Jeg har hatt mensenlignende smerter, som jeg regner med er livmoren som utvider seg?


Og de siste to dagene har jeg hatt noen ubehagelige smerter på sidene, i lysken,og de stråler til korsrygg og nedover lårene. Det er vel ligamentene som strekker seg? Graviditet: Jeg lurer p om det er normalt ha stikking i magen. Underlivsplager hos kvinner De fleste kvinner fr fr eller senere problemer med sitt underliv, og ingen symptomer fr. Mange opplever stikninger og ubehag nederst i magen og noen m tisse.


Smerter i underlivet når du er gravid kan naturlig nok skape bekymring. De fleste tilfeller er ufarlig, men stikkende smerter, noe som føles som knivstikk i underlivet , kan selvfølgelig være skremmende og ubehagelig. Men det som kan skje er at hodet til babyen trykker på nervene i bekkenet. Spesielt når babyen rikker litt på hodet kan det gi ganske kraftige støt og press og stikninger nedover i underlivet og noen ganger helt ned i benene.


Til dere andre som også har stikninger i underlivet (som nålestikk eller små elektriske støt), jm fortalte meg i dag at dette er et symptom på at livmorhalsen trekker seg oppover og gjør seg klar til å åpne seg! Dagene etter egglsning - hva skjer n? Symptomene kan vre smerte i mage og underliv. Mange er opptatt av f vite svaret s tidlig som mulig, men det er ikke alltid like lett tolke symptomene riktig. Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Du har sikkert begynt å vokse litt selv også.


Uke 14: Nå begynner den beste fasen av graviditeten for mange. Kvalmen avtar og du føler deg ikke så trøtt lenger. Har de siste dagene hatt mye stikninger i skjeden, kjennes ut som det er i livmorhalsen. Jeg kjente det veldig godt de første 7-ukene, og måtte nærmest puste meg gjennom menssmertene som kom.


Jeg kjenner det fortsatt til tider og jeg er nå straks uker. Stikking i underlivet Hei! Helt siden søndag har jeg hatt stikninger i underlivet (mest skjeden). Mindre stikninger i underlivet i dag, men jeg har siden i går hatt noen få perioder med veldig vonnd stikking nederst på venstre side av magen (sikkert eggstokkene). Kan ikke huske at jeg har hatt så mye stikninger over flere dager.


Og enda mer å få ris på rompa date= det opplevde jeg som veldig krenkende og ubehagelig. Heldigvis er det ikke mange gangene jeg fikk det, men har ikke glemt de gangene det skjedde! Trodde ikke slikt forekom lenger. Det høres ut som noe man holdt på med for veldig lenge siden.


AnonymBruker skrev: Jeg ville synes det var vanskelig å fortelle at jeg var blitt gravid i seg selv til mine foreldre. Men å fortelle at vi ventet et donorbarn kunne være vanskelig for. Hei, er nå i uke og har ekstreme stikkinger i magen som går ned i underlivet , hatt dette i noen dager, må stoppe opp me alt eg gjør når disse kommer, viss eg ligger kan eg ikke strekke ut beina el røre på meg siden det er så vondt. Lenge siden jeg har vært inne her nå.


Blir litt frustrert av prøving som feiler. Vi har endelig bestemt oss for å få flere barn, men den ene negative testen har kommet etter den andre. Nå har jeg masse stikkinger i underlivet , jeg minnes at jeg hadde det i begynnelsen av forrige svangerska. Blir du gravid som 40-åring, er du heldig.


Slik stikking hadde jeg også i begynnelsen av graviditeten. BufretLignendehei de siste dagene har jeg vært plaget en del med stikkinger i underlivet , mye. Den tar opp vilkårlig og slår seg vilkårlig på og av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg