tirsdag 10. januar 2017

Mensensmerter uten mensen ikke gravid

Jeg går på Yasmin p-piller da og prøver IKKE å bli gravid. Har hatt sex noen ganger den siste måneden, men har tatt pillene som vanlig og regner jo med jeg har vært beskyttet. Det kan være lurt å notere når menstruasjonen begynner, uansett om den er regelmessig eller uregelmessig. Hva kan være grunnen til at man ikke får mensen , når man ikke er gravid ? Uregelmessig mens eller at mensen forsvinner er vanlig og skjer hos cirka prosent av alle kvinner. Jeg er ikke gravid , det er helt sikkert.


Noen som vet hva det kan være? Sluttet på Cerazette for måneder siden fordi jeg stadig får menssmerter og pågrunn av annen sykdom. Mensen kom som normalt første måne var sparsom andre måne men kom som normalt og nå de to siste har det vært mye smerter og murring, men altså ingen blødning?


Mener å huske at jeg hadde det sånn forrige gang jeg var gravid , men husker ikke helt. Føles som om jeg skal få mensen hvert øyeblikk, men den kommer ikke. Har ikke hatt mensen uten p-piller, hormonfeil? Går det an å bade med mensen uten tampong? Mensen har uteblitt i denne perioden, men for e. Mens -smerter og luktende utflod etter at mensen er ferdig.


Jeg har menssmerter, uten å få mensen. Jeg venter og venter på mensen som ikke kommer! Jeg håper ikke dette skal ha noen innvirkning på min evne til å bli gravid. Håper noen har opplevd noe lignende, og har lyst å. Kan man være gravid selv om man har mensen ? Hvis man er gravid kan man ikke få en skikkelig mens , men man kan få en mensenlignende blødning som virker som om at man har en vanlig mens. Særlig i begynnelsen av graviditeten er det mange som opplever menslignende smerter.


Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Jeg pleier å si at når menstruasjonssmerter hindrer deg i fra å gå på skole, jobb eller å være sosial – da skal man reagere.


Menssmerter uten mensen. Det er ikke normalt, mener hun. Kjennes ihvertfall ut som eggelsning da jeg fr menssmerter. Og du ellers kjenner deg frisk og uten plager, trenger du ikke g til rlige kontroller pga spiralen.


TING JEG SKULLE VISST FR JEG BLE GRAVID. Endometriose i seg selv ikke er en livstruende sykdom, men den kan få alvorlige konsekvenser. Rundt en av tre som har endometriose, har problemer med å bli gravide , forteller Moen. Mange er ikke klar over at de har endometriose før de utredes for infertilitet.


Sv: Mensen men likevell gravid ? De fleste lever imidlertid gode liv med sykdommen. Rjentejeg heller tør ikke ha noe forhåpninger. Har kun murringer å masse utflo kjennes ut som noe helt annet.


Men hva om jeg har veeeldig lang syklus denne måneden jeg tør rett og slett ikke ta en test. Men jeg har vært noen dager over før men ikke 4-dager over tr. Mensen - slik er det Nr egget kommer ned til livmoren uten ha blitt befruktet, slik det som oftest gjr. Eggelsning hei jeg er ei jente p 22r som lurer p en ting. P-piller mot mensensmerter.


Mensensmerter uten mensen pluss flelsen av vre helt tom for. Dersom plagene vedvarer, anbefaler Johnsen å søke hjelp. Hvis smertene er så ille at det går utover daglige aktiviteter, kan det være lurt å snakke med helsesøster eller en lege, sier han. Det å starte med prevensjon kan da være løsningen, også for jenter og kvinner som ikke har sex enda.


I dag ble jeg ferdig med kuren, men allerede 4-dager før jeg ble ferdig med kuren, opplevde jeg hvit utflod i skjeden samt menssmerter, som fortsatt ikke har gitt seg. Jeg lurer på hva det kommer av. Jente år, ikke gravid , ingen planer om å bli gravid enda, ingen prevensjon, kilo og høy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg