mandag 30. januar 2017

Barbere lår

Disse hårene er nesten usynlige, og er i tillegg gjerne så myke at de heller ikke vil oppdages dersom noen skulle stryke deg på låret i løpet av kvelden. LÅR ELLER IKKE LÅR ? Det er slett ikke nødvendig å barbere lårene. Jeg har barbert leggene mine i maange år, men jeg har aldri turt å barbere lårene mine.


Dette er fordi at jeg er redd for at hårene skal vokse ut stive og mørke, slik som på leggene. Og da kommer det jo til å være dobbelt så mye slit når jeg må barbere lårene mine i tillegg. Dersom det bare er dun, synes jeg ikke det ser dunt ut sammen med glatte legger. De fleste barberer leggene, de ferreste barberer lårene.


Selv er jeg nok mer hårete enn gjennomsnitret, men har ikke behov for å barbere lårene , med unntak av øverst mot bikinilinjen. Barbering av lårene ? Trimme- og barberelementene i denne kroppstrimmeren er laget av et hypoallergent materiale som unngår at det oppstår irritasjon. Velvære, hudpleie og. SVAR: Hei, og takk for at du skriver til ung. Om du barberer lårene , vil hårene som kommer ut være enda mer stikkete før.


Du kan barbere overalt på kroppen. Når du barberer lårene så vil det vokse ut stivere, tykkere og mørkere hår enn før. Jeg pleide ikke å barbere lårene før, men har begynt å gjøre det nå. Ingen spesiell grunn til det egentlig, var bare et infall, og så likte jeg følelsen.


Men har ingen problemer med å lå hårene der gro igjen. Synes egentlig det er litt søtt med hår på lårene hos jenter. Jeg har mange og lange hår og barbert de to eller tre ganger. De har nå blitt litt mer stikkete og stå litt opp. Kan du være så snill og svare i dag eller i morgen formiddag?


Barbere lår

Før du skal barbere underlivet er det lurt å vaske underlivet med en mild intimsåpe slik at området er rent før du begynner å barbere. Deretter kan du påføre barbergele, Vitusapotek har en barbergelé fra RFSU som er klar, det gjør det enklere å se hvor du barberer. Kan jeg barbere lårene mine?


Jeg lurer på om jeg skal barbere meg nedentil. Er det vanlig å barbere lårene ? Kan man bruke balsam eller shampoo for å barbere leggene, lårene og armene? Jeg må barbere lårene ettersom jeg har mørke hår der.


Hårene som kommer ut er ikke like piggete som de på leggene. Eneste ulempen er at jeg klør så veldig på lårene i 1-dager etter barbering og kan få røde nupper, dette skjer ikke på leggene. Len deg fremover og løft beinet på den siden du ønsker å barbere. Dette hjelper deg å se hva du gjør tydelig. Kor høgt opp skal ein eigentleg barbere ? Eg hadde kjensla av at leggane var piggete igjen berre timar etter eg hadde hatt beina i badekaret for å barbere dei slik at eg kunne utnytte sommarvarmen til å gå med shorts.


Og i lyset såg eg plutseleg at eg hadde lange lyse hår på knea. Jeg så mandagens episode av Top Model i går, og når de skulle barbere beina, barberte de både leggene og låra. Jeg tar bare leggene når jeg barberer beina, vil ikke ha stive stubber på låra. Håret som er på lårene er vanligvis veldig myk og lys.


Det verste er at på dette bildet så det faktisk ikke ille ut, i forhold til hvordan det egentlig er. Jeg har slike hår på lårene også, men det er verst under låret og opp mot bikinilinja. Hva slags hårfjerningsmetode anbefaler dere?


Jeg er lei av å barbere både legger, lår og biki. En ny studie publisert i JAMA Dermatology denne uken bekreftet endelig hvor vanlig det er for kvinner å barbere vekk alt de har av kjønnshår - hele prosent av alle amerikanske kvinner i et representativt utvalg fra hele nasjonen fjerner absolutt alt kjønnshår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg