tirsdag 10. mai 2016

Jentenavn på h

Se på menyen under, jentenavn i alfabetisk rekkefølge kan være nyttig hvis du allerede har en liten idé om hva slags jentenavn du leter etter. Vi har samlet jentenavn som er brukt av eller færre i Norge. Vi gjør oppmerksom på at det ikke er sikkert at alle navnene i listen vil godkjennes til bruk på små barn. Se populære, vanlige og sjeldne jentenavn.


Se navnestatistikk med topplister for jentenavn.

Vi driver å skal prøve og bli gravid snart, jeg er den siste i gjengen, typ alle andre er på vei med nr. Derfor har jeg pratet med venninner i timesvis om senger, vogner, bleier og alt det der. Anonymforum - Skravle.


Guttenavn som passer til Annelea(h) ? Fine guttenavn på H? Datteren min heter Helene, så vil se om jeg finner et annet fint jentenavn på H. Har ei venninne som ønsker seg ett jentenavn på G, jeg kommer ikke på noe!

På jakt etter det perfekte jentenavnet som begynner på A? Her er over 1gode forslag til deg! Jentenavn som er fine på spansk, engelsk og norsk. På denne siden har vi listet opp en rekke spesielle og sjeldneguttenavn. Store norske leksikon er et gratis og komplett oppslagsverk skrevet av fagfolk på bokmål og nynorsk.


Trenger litt hjelp til å finne ett fint spansk jentenavn. Eneste forslaget jeg får av mine venner er Maria, men det synes jeg er kjedelig. Det skal også være mulig å hete det i Norge. Er du på utkikk etter fine kattenavn til hunnkatten?


Da har du kommet til riktig sted! Leter du etter samiske jentenavn ? Dersom du har noen andre guttenavn - send dem gjerne inn så legger vi de til i databasen. Jeg er generelt ikke s glad i at f. Mange vordende mødre bruker opptil flere måneder på å bestemme seg for et navn, og når de først har funnet det perfekte, hender det ofte at barnefaren er helt uenig i navnevalget. Gjentatte postinger av samme innlegg (såkalt spamming), forsøk på avsporing av debatten eller på annen måte ødelegger debatten.


Innlegg er ikke skrevet på norsk, svensk, dansk eller engelsk.

Inneholder reklame, forsøk på å selge produkter, verving til organisasjoner eller lignende. R-navnet kan både være for og mellomnavn. Sønnen min har adhd. Til neste år kommer vi med nye og oppdaterte lister!


Sjekk disse forslagene til fine navn med betydning – som nesten ingen andre har! Men min samboer ønsker at denne jenta å skal ha navn på O. Du kan velge om du vil søke i Alle kategorier eller du kan velge ett eller flere søkeområder fra menyen under. Ikke tenkt på før - notert.


Gammelt og norsk, for all del, men ikke norrønt. Hans forslag er Oda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg