onsdag 3. september 2014

Invitasjon barnedåp

Lag personlige dåpskort til barnet med egne bilder og tekst! Se alle mulighetene her. Kommer med garantert fornøyd garanti. Velg design og legg til bildene dine!


Invitasjon barnedåp

Invitasjoner i mange Varianter og til mange Anledninger. Sjekk ut Innbydelse Årsdag. Ta gledene på forskudd og design dine egne invitaasjoner i de farger som passer til din barnedåpsfest. Her finner du alle varene du har bruk for og idéer med veiledninger så du enkelt kan komme i gang. Det er en hyggelig og vakker begivenhet og familie og venner skal selvfølgelig inviteres med til å feire denne store dagen med dere.


Inviter til barnedåp med flotte og personlige invitasjoner med et bilde av den lille og i deres eget design. Mange foreldre foretrekker fremdeles å sende ut ’ordentlige’ invitasjoner til barnedåp i posten. Flere av kortdesignene går igjen i flere kategorier, så du kan også bestille bordkort og menyer i samme stilen som invitasjonene, og så avslutte med et like flott takkekort. I anledning av min barnedåp vil det glede meg å se deg i Tromsø domkirke søndag den 7. Etter at jeg har badet litt i kirken vil det serveres middag og kake i Solen Forsamlingshus.


I dag tenkte jeg å vise fremgangsmåte på hvordan man kan lage supersøte kjolekort! Disse passer perfekt til barnedåp , både som invitasjoner eller til takkekort. Lag dine egne invitasjoner! Raskt og enkelt Konvolutt er inkludert 1 fornøyd-garanti. Her deler jeg trykksaker jeg har designet, disse kan du laste ned gratis og bruke til dine private feiringer og hverdag.


En invitasjon er et brev skrevet av den du skal besøke. Dette leverer du inn sammen med de andre søknadsdokumentene dine. Noen ambassader har et eget invitasjonsskjema.


Invitasjon barnedåp

Dette finner du i ambassadens sjekkliste. Hvis ambassaden har et slikt skjema, kan den du skal besøke fylle ut dette skjemaet i. Nå har jeg fått personnummer, men jeg har fortsatt ikke fått navnet mitt. Dette skal skje i Tromsø domkirke søndag 7. Etterpå blir det smørbrød og kaker hjemme hos oss. Hilsen Fornavn og Fornavn. Vi håper dere kan komme.


Her kommer et forslag til innbydelse til barnedåp. Kort og Godt kommer med nye stempler, og her har jeg brukt en av stempelplatene. På stempelplaten finner du en standard- invitasjon.


Invitasjon barnedåp

Dersom du skal besøkje nokon i Noreg, for eksempel familie, venner, eit firma eller ein organisasjon, må dei sende deg ein skriftleg invitasjon. Ein invitasjon er eit brev som er skrive av den du skal besøkje. Jeg har aldri skrevet invitasjon til dåp, jeg brukte telefonen istedet ;o) Kanskje noe sånt som nn skal døpes i (kirke) den (dato). Dere er hjertelig velkomne i kirken (klokkeslett) og til feiring av dåpen etterpå. Det har aldri vært enklere å sende en invitasjon , et takkekort eller lignende med dine personlige bilder og design.


Med det elegante formatet 13xsamt tilhørende utformingsmuligheter får du et kort som passer til de aller fleste anledninger. Vil du la barnet ditt bli døpt? Eller vil du bli døpt selv?


Invitasjon barnedåp

Dåpen er et tegn på Guds kjærlighet til alle mennesker, og en gave som det bare er å ta imot, uansett når i livet vi døpes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg