tirsdag 21. januar 2020

Hekle blomst enkel oppskrift

Alt skal vekk – Gjør et KUPP! Stor utvalg av billig garn. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Vi leverer din personlige blomsterhilsen, levering samme dag i hele landet. Hvem vil du overraske med blomster?


Levering fra lokal faghandel over hele Norge. Se våre beste oppskrifter på nett. Velkommen til MENY. Si JA til stort utvalg. La våre oppskrifter inspirere deg!


Dette gjøres ganger til, da skal det være løkker på blomsten. Denne blomsten kan hekles med forskjellige maskeantall, men grunnprinsippet er det samme. Fortsett på samme måte på de andre resterende luftmaskebuene Avslutt med en kjedemaske mellom de to siste luftbuene.


Gjennom å variere luftmaskebuer og staver kan du lage mange forskjellige blomster. Dette er flott pynt til det meste, om det er klær, hårbån nåler eller interiør. Denne blomsten var super enkel å hekle selv for en uerfaren hekler og jeg har nå laget meg en ekte hjemmeheklet 17. Mai sløyfe med nål og det hele. Denne var artig å lage så har tenkt å lage flere slike i fremtiden.


Jeg vil samtidig si at jeg er kontaktperson for amandaprosjektet avdeling NFI Fredrikstad. Legg opp lm, lag ring med kjm i 1. Heklet blomst m oppskrift. Da kan det vre greit lre seg hekle en enkel blomst som denne. Runde 1: Begynn med ein magisk ring hekle fastmasker, kjm.


Hekle blomst enkel oppskrift

Vær igjen oppmerksom på at den oppskriften du følger, kan kreve noe annet. Med teknikkene på plass kan du begynne å hekle små ting etter en oppskrift. Nedenfor har jeg funnet av mine favorittidéer, som du kan starte med. Du kan selv finne mange flere gratis inspirasjonsidéer her. Uansett hvilke planer du har, så har vi oppskriften til deg.


Denne oppskriften var kjempe fin og ikke minst enkel. Finn hekleoppskriftene dine online – enkelt og raskt. Her lærer du å hekle en enkel blomst som har mange bruksområder.


Hekle blomst enkel oppskrift

Fest mange blomster sammen til et nydelig babyteppe. Lag en brosjyre, hårpynt, pannebånd ol. Kun fantasien setter grenser! Det finnes veldig mange forklaringer, framgangsmåte og oppskrift på hvordan man lager Mollie flowers, både med bilder og videoer. Siden jeg har fått spørsmål om de heklede blomstene , som jeg pyntet mitt tube-skjerf i et tidligere innlegg me legger jeg ut oppskrift.


Du må også lese oppskriften i tillegg til å se videoen. I denne DROPS video viser hvordan du hekler en blomst med lags blad og blader. Du finner oppskrifter med denne blomsten ved å klikke på bildene under.


Nå har jeg heklet små og store blomster …. Noen få av blomstene er heklet etter andre sine oppskrifter , men de fleste har jeg laget selv. De er: Blå valmuesøster(den samme som jeg presenterte som valmue i et tidligere innlegg), hvitveis, fiol, franske anemoener og påskeliljer. Blomsterbud i Norge og resten av verden via 54.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg